Darklynoon | Skrevet 14/08-07 12:47 | jeg har haft vandskade er nu blevet bedt om at lave en liste over tabt inventar, og der er en række jap dc spil imellem, men de vil gerne have priser på dem, hvor kan jeg evt se hvad de ville koste nu, har kigget på play-asia men der er de fleste ik på lager | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 14/08-07 14:29 | Haha ja det er dyre drenge ;-)! | Bashful Neophyte
|
|
Sumez | Skrevet 14/08-07 15:33 | Det er vel også forsvarligt nok at referere til den, selvom de har temmelig pebrede priser. Når de kan sælge den til den pris, må det også være acceptabelt for forsikringsselskabet. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Darklynoon | Skrevet 28/08-07 20:09, rettet 28/08-07 20:09 | opfølging på udviklingen.
som skrevet skulle jeg lave en liste over alle spil og priser , nu har jeg så fået tilbagemelding at alle cderne iflg deres skadevurderinger skal bare renses og så er de som nye, hvilken jeg selv skal gøre og de vil så betale for de timers arbejde det tager, cover + indhold om det er pal eller i limited udgave osv er alle vurderet til et fastbeløb nemlig 50 kr pr cover
så ved i det hvis i skulle komme i samme uheldig situation | Mortal Kombat the mother of all fighting games
|
|
|
fum | Skrevet 28/08-07 20:47 | Det skal du da brokke dig over. Få dem til at foreslå hvor de nye covere skal komme fra. | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
|
|
fum | Skrevet 29/08-07 08:28 | Har man en indboforsikring, så har man en indboforsikring. Så er det da ret ligegyldigt, hvad man har af indbo. Så er man forsikret op til for eksempel ½million.
Hvis jeg så har fyldt op med dreamcastspil for ½million, istedetfor hvad man normalt har af indbo, det kan jo være fuldstændig ligegodt. | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|