Herold | Skrevet 28/07-07 11:53 | Som opvarmning til filmen på fredag, viser 3+ hele sæson 18 i dag og i morgen, kun afbrudt af for mange reklamer og en fodboldkamp.
Tune in NOW! :D | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Naiera | Skrevet 28/07-07 12:19 | På fredag? Pff! Jeg har billetter til i dag kl. 14.00 ;) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
Herold | Skrevet 28/07-07 12:33 | Den blev vist i Imperial i nat :D | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
KLT | Skrevet 28/07-07 15:58 | Det er faktisk ret underligt, Simpsons The Movie havde jo premiere worldwide 27/7 2007, men i Danmark er den officielle premiere jo åbenbart først 3/8.
På trods af dette, og som flere andre også har påpeget, så vises filmen altså allerede nu i flere biografer landet over.
Jeg kender også selv flere der var inde og se den i går, så ja det er muligt allerede nu at se filmen diverse steder. | 9/11 Was An Inside Job
|
|
Herold | Skrevet 28/07-07 17:05 | Det er ikke så sært. Det er diverse forpremierer og special-arrangementer. :) | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Naiera | Skrevet 28/07-07 17:34 | Ja, den jeg var til var annonceret i sådan noget BioZone nyhedsbrev min bittesøster fik.
Filmen holder i øvrigt hele vejen igennem. Og hvis I tager ind for at se den, så BLIV OG SE RULLETEKSTERNE :) | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
KLT | Skrevet 28/07-07 17:45 | Herold>
Det er ikke så sært. Det er diverse forpremierer og special-arrangementer. :)
OK men jeg havde bare hørt fra nogle at de havde set filmen ville køre med premiere og fast fra 27/7 og frem, men klart nok hvis det bare er special arrangementer giver da OK mening. | 9/11 Was An Inside Job
|
|
|
|