|
solid snake | Skrevet 02/06-09 01:22 | Hvad har folk købt af spil og hvad kan i anbefale at købe i Wii shoppen?
Jeg har selv købt Mega Man 9, Bomberman Blast og Tetris Party | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
|
Sumez | Skrevet 08/06-09 08:36 | Er der nogen der har prøvet det? Det er godt nok lidt af en sleeper titel, der kommer ud af ingenting. Men FF4 er jo en gammel storfavorit herfra. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
|
Herold | Skrevet 19/03-10 13:52 | Blaster Master var teh shizzle.
Jeg har lige fået en mail fra Namco om at Muscle March nu kan findes på Wii-ware. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
|
|
Sumez | Skrevet 20/03-10 14:39 | Captain N>
Kan se at Cave Story kommer til WiiWare i USA om 3 dage.. Nogen der ved om vi får det næste fredag?
Endelig :)
Jeg har undladt at hente den gratis PC-udgave for at kunne prøve den opdaterede Wii-udgave. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Herold | Skrevet 26/03-10 17:48 | Er Blaster Master og Cave Story ude i EU? Jeg har set mig blind på shoppen uden at kunne finde dem. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Captain N | Skrevet 26/03-10 23:25 | Herold>
Er Blaster Master og Cave Story ude i EU? Jeg har set mig blind på shoppen uden at kunne finde dem.
Nej, jeg var også pænt skuffet da jeg ikke så dem i shoppen her imorges. What gives? | Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
|
|
solid snake | Skrevet 12/05-10 21:24 | Er der nogen som kan anbefale WarioWare Do It Yourself?
Jeg er stor fan af de andre udgaver men har ikke prøvet den nye til Nintendo Ds eller denne her | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Wikzo | Skrevet 13/05-10 11:10 | D.I.Y. til WiiWare skal mest ses som et program til at projicere dine selvlavede spil fra DS'en over på fjernsynet.
Altså giver det ikke den store mening at købe WiiWare-udgaven, hvis ikke du har DS-versionen først. |
|
solid snake | Skrevet 13/05-10 11:39 | Okay så må jeg heller få den købt, når den bliver noget billigere.. ;O) | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Sumez | Skrevet 22/07-10 09:33 | Nogen der ved noget om hvorvidt Cave Story -nogensinde- kommer på den europæiske? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Herold | Skrevet 22/08-12 11:36 | Hvad med det der Master Blaster remake? | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
|
millennium | Skrevet 22/08-12 12:58 | solid snake>
Er der nogen som kan anbefale WarioWare Do It Yourself?
Jeg er stor fan af de andre udgaver men har ikke prøvet den nye til Nintendo Ds eller denne her
Anbefale og anbefale... Jeg synes der var sjovt i starten og lavede en 2 - 3 ret seje spil. En mini-zombie-shooter og et Bruce Lee C64 spil. Hvis man vil - og ikke deler spillet online - kan man også dyrke sine mørke, perverterede sider og lave nogle ret obskure spil. Den slags frihed ser man nærmest aldrig i nutidens firkantede arbejdsrammer.
MEN man bruger meget tid på at lave en 3 sekunders spiloplevelse. Og det er sjovest at se sine egne spil, frem for andres. Nok derfor gik jeg død i det. Jeg har altså set det ligge i udsalgskasser til 50 - 100 kr, så det er billigt at prøve. | The medium is the message.
|
|
Sumez | Skrevet 22/08-12 14:04 | millennium>
Jeg har altså set det ligge i udsalgskasser til 50 - 100 kr, så det er billigt at prøve.
Hvor? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
millennium | Skrevet 22/08-12 14:14, rettet 22/08-12 14:16 | Gamestop, tror jeg. Måske brugt.
Iøvrigt er det absolut sjovest, hvis man har en god tegnehånd. Ellers bruger man kun spillets egne elementer, og så er det begrænset med "yourself". | The medium is the message.
|
|