Der skulle jo laves et emne før eller siden.
Den nye store update har været ude i nogle dage, og den har transformeret spillet hen i et helt fantastisk online spil. Alt kører super smooth i menuerne, og lag skal man lede rigtigt længe efter. Har indtil videre spillet ca. 25 online matches, og de seneste ca. 15 løb jeg havde, var sammen med (læs: imod) nogle af drengene fra Evolution ... Se hele indlægget
Der skulle jo laves et emne før eller siden.
Den nye store update har været ude i nogle dage, og den har transformeret spillet hen i et helt fantastisk online spil. Alt kører super smooth i menuerne, og lag skal man lede rigtigt længe efter. Har indtil videre spillet ca. 25 online matches, og de seneste ca. 15 løb jeg havde, var sammen med (læs: imod) nogle af drengene fra Evolution Studios. I de første ca. 5 løb fik jeg baghjul på det groveste, og nåede aldrig over målstregen inden løbet var slut(!) Men jeg tog mig sammen, og i de efterfølgende løb, lykkedes det mig at vinde over flere af Evolution drengene, i nogle sindssygt tense løb. Det var nærmest ubeskriveligt sjovt, de løb vi kørte mod hinanden, for der var helt sikkert nogle folk som havde _fuldstændig_ check på hvordan man spiller Motorstorm; En udsøgt fornøjelse var det. Og så lærte jeg samtidigt hvor diverse short-cuts befandt sig; Fandt faktisk én, som jeg ikke anede eksisterede. Det var et stort øjeblik.
Rushy fra Evolution har ofte lavet en server, så hvis man har mod på det, så skal man bare joine der.
Nogen herinde fra som gamer det online?
|