Marvel-Man | Skrevet 28/05-07 21:29 | Wii'en er bagudkompatibel med hvad der kom til Gamecube'en - måske med undtagelse af GBA Playeren og den lille 5,6" skærm - men hvad med tastaturet? Nogen der ved om man kan sætte det til Wii'en og så 'taste sig frem' mår man er på nettet?
Datel Powerboard | GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
|
|
Wikzo | Skrevet 28/05-07 21:33 | Tvivler jeg stærkt på; eller jo, du kan naturligvis bruge den i GameCube-spil (er det ikke kun Phantasy Star Online?), men den vil ikke virke i Wii-spil eller Internet Browseren.
Dog går der mange rygter om, at Nintendo snart sender et USB keyboard på markedet. |
|
Marvel-Man | Skrevet 30/05-07 06:44 | LTWW>
Dog går der mange rygter om, at Nintendo snart sender et USB keyboard på markedet.
Lyder herligt :) - 'point & click' metoden er lidt langsom/bøvlet... (men det virker...) | GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
|
|
PalleJensen | Skrevet 31/01-08 11:14 | Drop ledningen mellem Wiimoten og Nunchuck'en...
:D
Click me | Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
Beano | Skrevet 31/01-08 12:00 | Eller få en mindre mave så ledningen kan nå ;) |
|
Nuclear Deter... | Skrevet 17/03-09 23:43 | Jeg låner lige tråden:
Selvom jeg hyggede mig mit selvlavede paphylster til Wii-moten, kendt fra MOD-tråden, må jeg indrømme at jeg er begyndt at lede efter et nyt pistolhylster, som også kan rumme nun-chucken.
Er der nogen her på PR der har nogle erfaringer de kan dele, så jeg kan få købt to hylstre og House of the Dead Overkill? | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Konsolkongen | Skrevet 18/03-09 00:57 | Der findes en officiel til Overkill som faktisk ser ret sej ud. Men jeg tror ikke der er plads til "Spunken" skal den bruges deri?
Link... | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 18/03-09 01:28, rettet 18/03-09 01:31 | Uhhh, den ser da lækker ud - jeg tror jeg siger haps til sådan to. Jeg kan se at der er plads til spunkens (et glimrende alternativ til det udenlandske nun-chuck iøvrigt) ledningen via en rille i pistolskæftets ryg. Denne feature var ikke at finde i mit eget mod!
Jeg fandt en lettere morsom dansk video anmeldelse, der overbeviste mig, på trods af tæppetyk jydsk gemyt i de to første videoer :)
Der er både old school streger og seksløber-markeringer på gøbben... | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Juggernaut | Skrevet 18/03-09 08:15 | Konsolkongen>
Der findes en officiel til Overkill som faktisk ser ret sej ud.
Jeg har købt denne gun i et bundle med spillet. Den kan på det varmeste anbefales. Den ligger godt i hånden og sammen med wii-moten, udgør den en betydelig vægt. | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
|
millennium | Skrevet 19/03-09 11:36 | Har også modtaget min House of the Dead handcannon. Den virker efter hensigten - ingen store klager. Lækker kvalitet.(Havde dog i min naive hjerne troet at det også ville virke med Resident Evil 4 - men det gør det ikke)
Eneste lille skuffelse er dog den marginale feel i aftrækkeren. Det er jo en knap som trykker en anden knap ned. Jeg husker stadig hvor fed og spontan aftrækkeren på g-con pistolen var, men Wii-pistolen er et lille skridt ned i kvalitet. | The medium is the message.
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 22/03-09 18:54 | Det lyder godt med de ord I giver handcannon med på vejen. Imidlertid har jeg dog investeret i pistolen på linket nederst, da jeg venter på at finde et bundle med House of Dead og Hand Cannon billigt - producenten bag produkterne er den samme.
Umiddelbart er der ikke så mange dekedare ved hylstret. Det er solidt lavet i 100% plast, og er nok så pænt designet som et hylster til 100,- bliver. Det ligger tilmed godt i hånden.
Den er væsentligt pænere når Wii-moten kommer i... | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|