|
|
Beano | Skrevet 23/05-07 22:01 | Jade-tøsen interviewes igen om Assassins Creed og kommer med et par hints mht. plottet i slutningen ;)
GameTrailers HD video |
|
Herold | Skrevet 23/05-07 22:18 | Ja, Ubisoft er gået fra at være en udgiver der kun kunne Rayman (og Rainbow Six), til at være et af de stærkeste brands på markedet. EA kunne lære en hel del af dem. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 23/05-07 22:58 | Jeg er specielt glad for Ubisoft fordi de ind imellem hiver nogle japanske udgivelser ind på det europæiske marked - ikke noget de tjener voldsomt mange penge på så vidt jeg har kunnet se på salgstal, så prisværdigt er det! | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
King Chaos | Skrevet 24/05-07 06:35 | Nu er den slags omstillinger, fra at være et firma der bare sender de samme spil ud, bare med et højere tal, til at være en innovativ markedsleder, jo en temmelig lang proces. Så måske er Electronic Arts allerede på vej i den retning? Er det et eller to år siden de udtalte at nu var det slut med bare at udsende det samme gennemtykkede gejl? De må vel også kunne se at Ubisoft æder markedsandele. Jeg tror vi vil se originale ting fra Electronic Arts i de kommende år, men det betyder jo ikke at f.eks. deres sportsspil ikke kommer hver evig eneste år (og gerne flere gange hver andet). Da jeg, i forbindelse med pressemeddelsen om de nye toner, spurgte Morten Nielsen om hvorvidt "den nye stil" ville påvirke antallet af årlige sportstitler, så han på mig som om jeg havde ridset med neglen i den hellige gral, så jeg tror det betyder "nej" |
|
ckruse | Skrevet 24/05-07 18:57 | EndWar bliver mere og mere lovende i min bog. Håber bare, at de laver den ret hypede voice-command ordentligt. |
|
|
Rooney | Skrevet 29/05-07 09:31 | Logisk valg, når man ser på FR's kendskab til PS2'en.
"There's obviously the performance - the machine's a very capable machine - and I think we're pretty well-placed to take advantage of it because we've got a good history on PlayStation 2 so we're not frightened by some of the things causing people a bit of alarm," the developer - a veteran of projects like GoldenEye - explained.
4 player co-op i Haze FTW.
Multiplatform, men PS3 er lead platform | Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
|
|