|
Sephiroth | Skrevet 12/05-07 23:33, rettet 12/05-07 23:33 | Nej, en stor serbisk lebbe, der tror hun er Harry Potter, vinder.
Edit: Hvorfor ser jeg det skidt? | Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
|
|
millennium | Skrevet 14/05-07 21:42 | C'mon... Finlands rocktøs var da også god. Og Frankrig havde for en gangs skyld noget andet en en kvindesolist der sang en ballade. Deres nummer var faktisk også rigtig sjov/god.
Hvis nu vi deler Danmark op i 4 lande; Jylland, Fyn Sjælland og Bornholm, så kan vi også ligge og overpøse hinanden med points. | The medium is the message.
|
|
Container | Skrevet 14/05-07 21:43 | Lebben fortjænte helt klart at vinde! det var klart den bedste sang... jeg må dog også sige at jeg heppede på island. Jeg kunne osse godt lide den svenske :)
Det kunne havde været fedt vis andorra vandt (70.000 indbyggere)
Jeg gider ikke følge med i det danske da bidragene altid er så lagt under middel... især i år! |
|
ckruse | Skrevet 15/05-07 12:04 | Fair nok den sang vandt. Det var lige ved at blive Ukraine, og så havde det vist været vers for MGP.
Rusland var i øvrigt så tæt på plagiat af Sugababes, som man kunne komme. |
|
Kalicola | Skrevet 15/05-07 12:09 | Jeg bliver tvunget til at se det hver gang. Og hver eneste gang bliver jeg forbavset over hvor elendige de sange er. bwadr! | For The Love Of The Game
|
|