fum | Skrevet 08/05-07 08:49 | Nu nærmer sommeren sig, at jeg kunne godt tænke mig anbefalinger af rpg spil til ds/gba.
Jeg har lige gennemført de to mario rpg'er til gba og ds.
Det var nogle okay spil. Mest for kampenes skyld, historien var ikke voldsom. Bortset fra de små's tuderi i DS spillet. Det var lidt sjovt. | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
Sumez | Skrevet 08/05-07 08:54 | Mega Man ZX kan varmt anbefales herfra.
Og samtlige Castlevania spil.
Og Advance Wars spillene. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
fum | Skrevet 08/05-07 09:17 | Der er åbenbart et kortspilselement i megaman. :-) | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
|
Sumez | Skrevet 08/05-07 09:27 | dRxL>
Sumes, er de spil hvad du ville kalde rpg?
Ok, jeg overså helt at det skulle være RPG. Jeg ville anklage fum for at have rettet i indlægget, men det er nok mig der trænger til briller. :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
dRxL | Skrevet 08/05-07 09:51 | Sumez>
Jeg ville anklage fum for at have rettet i indlægget...
Men Fum har jo hverken et eller (så vidt jeg ved) direkte database adgang :-p
Men når du slet ikke var opmærksom på det, er det alligevel lidt sjovt at alle dine valg hældte mod action-rpg genren. | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
Alf81 | Skrevet 08/05-07 10:16 | GBA: FinalFantasy spillene (de første to kan ikke anbefales, hvad angår historie), LunarLegend (cool remake af SilverStarStory), ShiningForce og TalesOfPhantasia.
DS: FinalFantasyIII og MagicalStarsign...
Der er sikkert en del flere, men det var bare lige hvad jeg kunne komme itanke om. | Ting om dét og pis.
|
|
00Void | Skrevet 08/05-07 16:14 | Pokemon Diamond/Perl! | Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
|
|
Sumez | Skrevet 08/05-07 21:15 | dRxL>
Men når du slet ikke var opmærksom på det, er det alligevel lidt sjovt at alle dine valg hældte mod action-rpg genren.
Det er jo nok ikke et tilfælde. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
JAA | Skrevet 08/05-07 21:15, rettet 10/05-07 09:16 | Cremen til GBA:
RPG:
Final Fantasy VI
Golden Sun I og II
Lunar
Action RPG
Summon Night og Summon Night II
Sword of Mana
Strategy RPG:
Tactics Ogre: Knight of Lodis
Z.O.E.
Super Robot Taisen I og II
Final Fantasy Tactics Advance
Riviera
Yggdra Union
Fire Emblem
Cremen til DS:
Final Fantasy III ..... |
|
|
|
Darken | Skrevet 10/05-07 02:51 | Ud over dem der er skrevet, såå har jeg været glad for Breath of Fire 1+2 (men jeg er også snes fan ;)
skuffet over boktai.... men det har nok noget at gøre med at jeg er super nederen over at min kopi ikke virker (IMHO) ordenlig (lys cellen). | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
happyED | Skrevet 10/05-07 11:43, rettet 10/05-07 11:44 | Du kan modde lys cellen så du har lys heletiden selv om natten. Det gjorde jeg med mit boktai 2. Det er enkle.
Af alt der er nævnt her i tråden er boktai klart det bedste i min mening. | Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
|
|