|
Container | Skrevet 27/04-07 12:49 | jeg har hørt rygter om juni-juli... men lad os håbe på før jul :) |
|
Wikzo | Skrevet 27/04-07 13:38 | Lyder godt. Glæder mig; håber det kommer før Super Mario Galaxy ... sent om sommeren eller tidligt i efteråret. |
|
|
Playkid | Skrevet 17/07-07 20:06 | Det er også det Wii spil jeg glæder mig mest til, selvom jeg ikke har konsollen endnu :) | Spiller nu: Halo 3
|
|
|
Pieyanthikos | Skrevet 17/09-07 15:09 | Han var med i Melee, som videoen også er fra - indtil videre lader det ikke til, at han får en plads i Brawl :) |
|
KroeboCop | Skrevet 17/09-07 22:00 | Nå troede det var Brawl... | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
Sonic | Skrevet 18/09-07 11:52 | Brawl confirmed to go online...
Linkzor | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
|
|
Sumez | Skrevet 18/09-07 19:42 | Jeg troede hele tiden det havde været officielt at det skulle være online, men det er da en god nyhed så. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Echo | Skrevet 18/09-07 22:49 | Kamek>
Fedt nok at man kan spille mod alle så man ikke skal sidde og rode med de der friend codes :-)
Der skal dog stadig rodes med friendcodes, hvis du vil spille mod udvalgte personer, og det er og bliver en svaghed.
Det samme gælder mangel på voice chat. | Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
|
|
FourD | Skrevet 18/09-07 23:00 | Ja, manglen på en reel mulighed for kommunikation kommer nok til at give bagslag i onlinedelen.
Men de der taunts.. Det er da (bitte små) fremskridt. Det er ikke noget XBL, meeeen..
Syntes da i højere grad at det virker realistisk at Nintendo kunne begynde at tage gamers online-behov seriøst.
..Well, man har da lov at håbe..! :D | Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
|
|