Seven | Skrevet 12/04-07 13:09 | Jeg har læst, at man i England kan få en PS3 til under 400 pund, hvilket er ret billigt.
Derfor har jeg tænkt på, at købe den i England, da jeg kender nogen, som skal til England i næste uge.
Men hvilket problemer kan det give mig, at min PS3 er fra England og ikke Danmark?
På forhånd mange tak for hjælpen. |
|
Herold | Skrevet 12/04-07 13:12 | Ingen overhovedet, andet end at du skal bruge et andet strømstik, og at du får problemer hvis den bryder sammen, og du skal levere den tilbage :) | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Pieyanthikos | Skrevet 12/04-07 16:03 | I HMV, London, kostede de £450 da jeg var derovre her i ferien - hvilket ikke er særlig billigt (~5025 DDK,- med Danske Banks kurs). Det er ikke værd at købe den derovre fra når det kommer til garanti osv. - køb den herhjemme :) |
|
Sephiroth | Skrevet 12/04-07 16:54 | Det er vel næsten billigere at importe fra Japan eller USA så. Jeg skal dog ikke kunne sige, hvor meget den ender på, når ekstraudgifter kommer oveni. | Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
|
|
Rooney | Skrevet 12/04-07 17:29 | Det er vist endnu mere fjollet, at hente én hjem fra enten USA eller Japan; Bliver da noget værre bøvl, hvis man skal til at gøre brug af sin garanti :-O | Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
|
|
|
Naiera | Skrevet 12/04-07 21:07 | Fordelen ved en amerikansk eller japansk maskine er da lige netop Blu-Ray. Udvalget her i landet/hos Play er på nuværende tidspunkt patetisk, og priserne er syge. Den billigste BRD jeg så i dag var Eragon til 250,-, mens resten stod i 300,-, og udvalget var ekstremt begrænset.
Til sammenligning bestilte jeg en canadisk Terminator 2 for 125,- hos Axel Music tidligere i dag. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
Seven | Skrevet 13/04-07 11:10 | Tak for hjælpen, jeg køber nok en PS3 i Danmark, hvis jeg skal have en på et tidspunkt. |
|
Unknown | Skrevet 24/04-07 14:43, rettet 24/04-07 14:43 | Hvad med Tyskland - hvad er ulemperne dér (bortset fra garantien)? | .: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
|
|
Malund | Skrevet 01/05-07 23:17 | Sephiroth>
Det er vel næsten billigere at importe fra Japan eller USA så.
Det ville være dumt at importer den fra USA da de i USA bruger et andet tv system og kun bruger 110 volt |
|
Herold | Skrevet 01/05-07 23:47 | TV-systemet er efterhånden kun vigtigt at tage hensyn til hvis man har et gammelt TV. De 110 volt er ligegyldige, da strømforsyningen i PS3 sluger det hele - det står vist også tidligere i tråden. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|