|
|
Valkyrie | Skrevet 10/06-03 18:49 | Jeg har på fornemmeren at det her bliver en fiasko! Ikke fordi de bevæger sig væk fra Dino Crisis rødderne, men mere fordi det bare ikke holder med Zombie dinoer ude på et rumskib hvor ingen kan høre dig skrige.. Synes jeg:P
Det minder mig om da Otogi skulle udgives i japan, da reklamen der kom ud, havde Britney spears musik i baggrunden:/ Se her: http://www.fromsoftware.jp/movies/soft/otogi/otogi_cf02.mpg
højre klik og sig gem som!
Pointen er bare at det bevæger i en stor amerikansk sukkersød klichee... Jeg blev ihvert fald ikke rørt til tåre:P
Otogi propaganda | Well crucify the insincere tonight...
|
|
|
|
|
Valkyrie | Skrevet 10/06-03 19:18 | Hvordan du kan betvivle mine ord er for mig uhørt nowhereman:D
Men heldigvis er SEGA klogere hvad angår marketing.... Eller er de?:P
-Valkyrie | Well crucify the insincere tonight...
|
|
Born2Play | Skrevet 10/06-03 21:29 | Vildt! Er det afsnit 2345, hvor Cathie fortæller James om sit forhold til T.REX? Hvis I ikke har set det, kan jeg kun sige: STD's er en bitch.
:o) | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
|
Valkyrie | Skrevet 10/06-03 22:09 | Born2Play >
Vildt! Er det afsnit 2345, hvor Cathie fortæller James om sit forhold til T.REX? Hvis I ikke har set det, kan jeg kun sige: STD's er en bitch.
:o)
Du tager jo fejl..... Cathie hvade jo en affærde med TRexen før Trex fortalte at han var hendes far, så James kunne ikke bare sådan uden videre være broderen:O)
Det var jo også Stacy som gav Paul og Trexen STDen så de blev zombier efter de var rejst tilbage i tiden.....! Born to play har vist ikke set alle prequel episoderne;) | Well crucify the insincere tonight...
|
|
|
Valkyrie | Skrevet 11/06-03 15:25 | LOL seriøst..... Rig og Rastløs blev bare for meget for mig i en overgang:O | Well crucify the insincere tonight...
|
|