|
DeluxScan | Skrevet 03/03-07 15:32, rettet 03/03-07 15:33 | Jeg GLÆDER mig! Hvis multiplay er bare tilnærmelsesvist lige så godt som nu, så kommer jeg til at tilbringe mange timer med det spil.
I Modern Combat har jeg spillet næsten 300 timer online, hvilket gør det til et af mine mest spillede spil.
Singleplay interesserer jeg mig ikke for. Er det godt; fint. Er det dårligt; skidt pyt. | Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
|
|
|
DeluxScan | Skrevet 10/02-10 01:15 | Jeg er udmaerket klar over, at min debut med Bad Company er rimelig forsinket - men jeg har ikke haft adgang til Live i naesten 3 aar.
Nu har jeg spilet det en uges tid, og jeg kan slet ikke komme mig over, hvor skuffet jeg er.
Haaber 2'eren er bedre. | Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
|
|
enfen | Skrevet 10/02-10 10:05 | 1'eren var ikke noget specielt i singleplayer. Elendig AI, og ingen konsekvens, hvis man skulle hen og dø. Heller ikke i multiplayer, synes jeg det udmærkede sig specielt. Er det multiplayer, man går efter, skal man hellere kaste sig over Battlefield 1943 på Live. Det er langt bedre. | What is the Matrix?
|
|
neros | Skrevet 10/02-10 10:31 | Eller Modern Warfare 2 ;-)
Synes Battlefield 1943 er super kedeligt og ligegyldigt. | Bashful Neophyte
|
|
enfen | Skrevet 10/02-10 10:58 | Nu var det også kun for at sammenligne med Battlefield. MW2 er en lidt anden type spil. | What is the Matrix?
|
|
neros | Skrevet 10/02-10 11:07 | Yes det ved jeg godt ;-) | Bashful Neophyte
|
|
Kalicola | Skrevet 10/02-10 14:59 | Enig i at bad company 1 var under middel.
Uenig i at 1943 er kedeligt. | For The Love Of The Game
|
|