Hyakotake | Skrevet 13/12-11 21:08 | Tak for svar, silverstar!
Mht iceberg kan det også være, at de har omlagt produktionen til smør :-) |
|
millennium | Skrevet 14/12-11 11:21 | Kan man bruge Steam spil på PS3?
(Ja, jeg kan Google det, men dovenskaben sejrer) | The medium is the message.
|
|
millennium | Skrevet 21/12-11 12:00, rettet 21/12-11 12:00 | O'høj, dem som er gifte...
Rent praktisk: Hvis man skal fri for sin kvinde, skal man så have en ring parat? Jeg mener, er det ikke noget man går ud og finder i fællesskab inden bryllup?
På film har manden bare aaaaaltid en diamantring parat, serveret i et champagneglas, som sikker er et arvestykke. Har på fornemmelsen det er en film kliché. | The medium is the message.
|
|
Xiwana | Skrevet 21/12-11 12:12 | Kan hun ikke bare få en RROE (Red Ring of Engagement) i stedet? Det ville da være originalt ;)
Lyt aldrig til medierne! Det er svært at hamle op med hollywood og youtubes syngende flash mobs i metroen. | [inspirational quote here]
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 21/12-11 12:26, rettet 21/12-11 12:27 | I Danmark har man traditionelt ikke brugt forlovelsesringe, som man gør det i USA og i amerikanske film, men i stedet anvendt vielsesringe, som normalt udvælges i fællesskab efter friermålet, såfremt resultatet er positivt.
Efterhånden som den blødere magt har haft lejlighed til at gøre sin indflydelse, er det dog blevet mere normalt at præsentere en forlovelsesring som en del af friermålet.
Med andre ord, du kan gøre som du vil :) | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
millennium | Skrevet 21/12-11 12:58, rettet 21/12-11 12:59 | Ah, nu er jeg ved at blive klogere. Forlovelsesring vs. vielsesring. Det er (nogenlunde) valgfrit om man vil præsentere en forlovelsesring, men den skal under alle omstændigheder suppleres med en vielsesring til vielsen. Man lærer så meget nyt. | The medium is the message.
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 21/12-11 13:21 | Nemlig, eller der skal selvfølgelig to vielsesringe til - en til jer hver :) | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
dchang | Skrevet 21/12-11 13:35 | millennium>
O'høj, dem som er gifte...
Rent praktisk: Hvis man skal fri for sin kvinde, skal man så have en ring parat? Jeg mener, er det ikke noget man går ud og finder i fællesskab inden bryllup?
På film har manden bare aaaaaltid en diamantring parat, serveret i et champagneglas, som sikker er et arvestykke. Har på fornemmelsen det er en film kliché.
Mange steder kan du faktisk "låne" en ring til selve frieriet. Gjorde jeg selv for et års tid siden. :-) | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|
Sumez | Skrevet 21/12-11 13:52 | Haha "Hvor er det bare en flot ring skat!", "Ja, husk de skal have den tilbage på mandag." | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
millennium | Skrevet 21/12-11 14:00 | Ha ha. Ja, så hellere bøje en papirklips om til en forlovelsesring. :-D | The medium is the message.
|
|
solid snake | Skrevet 21/12-11 21:36 | På nogle Burger King og nogle Mac D, skal du selv fylde sodavand på, men betyder det at der er gratis refill, når sodavandsautomaterne står på kundens side.?
Eller er det en skrønne, for bare fordi de har det i USA, er det ikke sikkert, at det gælder i Danmark eller gør det.? | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Xiwana | Skrevet 21/12-11 21:53 | I den Burger King, der ligger i Ringsted, har der tidligere været gratis refill af sodavand. Om det stadigvæk gælder, ved jeg dog ikke. | [inspirational quote here]
|
|
|
solid snake | Skrevet 21/12-11 23:20 | Det mente jeg nok, en klassekammerat mente det modsatte, så jeg ville da lige være 100% sikker på det, og hvem er bedre og spørge end brugerne på P.R :D | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
KTC | Skrevet 22/12-11 07:29 | Jeg mener altså ikke at der er faste regler omkring dette. Jeg er overbevist om, at jeg har oplevet et sted hvor det specifikt var skrevet, at det ikke var refill. Ellers giver det vel heller ikke meget mening at sælge flere forskellige størrelser sodavand, hvis man alligevel bare kan rende op og fylde kruset efter behov. | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Beano | Skrevet 22/12-11 08:15 | Det er da måden det gøres i USA :) |
|
|
millennium | Skrevet 22/12-11 11:27 | Hvis "familie-restauranten" er så dovne at de outsourcer opgaven med at fylde sodavand op til deres kunder, så burde kunderne da også have lov til at fylde på som man vil. Sodavand er jo bare en måde at gøre kunder afhængige. :) | The medium is the message.
|
|
|
Herold | Skrevet 22/12-11 13:04 | Beano>
Det er da måden det gøres i USA :)
Det er ret farligt at bruge USA som standard til noget som helst - især refills af sodavand på fastfood-restauranter. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Beano | Skrevet 22/12-11 13:36 | Jeg konstaterer blot at der er forskellige størrelser selv om der er gratis refill ;) |
|
Herold | Skrevet 22/12-11 14:00 | Nu er det i hvert fald klart at du gør det ;) | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Beano | Skrevet 22/12-11 14:05 | Jeg er ikke sikker... |
|
solid snake | Skrevet 24/12-11 04:31 | Det var lidt sjovt at der er delte meninger om der er refill eller ej.. Men jeg betragter det som fri sodavand, end til en medarbejder siger noget andet.. :D | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
solid snake | Skrevet 24/12-11 04:35 | Jeg har kig på en special Wii Snes classic controller i Tyskland.
Sælger fortæller at det koster 17 euro at sende den til D.K er det normal takst, eller plejer det ikke at være billigere..? | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
solid snake | Skrevet 24/12-11 07:10 | Jeg har kig på en special Wii Snes classic controller i Tyskland.
Sælger fortæller at det koster 17 euro at sende den til D.K er det normal takst, eller plejer det ikke at være billigere..? | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Kilroy | Skrevet 24/12-11 09:13 | To en halv time mellem en dobbeltpost er muligvis en ny rekord :) | Kilroy Was Here
|
|
KillerBean2 | Skrevet 24/12-11 10:49 | It's a German thang. Han har sikkert tænkt sig at sende den via et fragtfirma. | AV Intelligent Terminal
|
|
Sumez | Skrevet 24/12-11 12:49 | solid snake>
Det var lidt sjovt at der er delte meninger om der er refill eller ej.. Men jeg betragter det som fri sodavand, end til en medarbejder siger noget andet.. :D
Du kunne jo også spørge en medarbejder først | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Herold | Skrevet 24/12-11 15:15 | Jeg gad ikke lige oprette en ny post;
Jeg sidder lige og spiller Skyward Sword, og jeg har lagt mærke til at der er sorte streger i spillet. Det er som om at hele billedet er delt op i en række tern, og nogle gange ligger disse tern ikke helt tæt op ad hinanden, og den sorte baggrund skinner derfor igennem, hvilket giver illusionen af et "sort net" på skærmen, der flimrer.
Er det et kendt problem med Wii-spil på LCD-skærme? Jeg kører med et uoriginalt component-kabel - kan det være det? | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Beano | Skrevet 24/12-11 15:46 | Jeg har skrevet lidt om det i SS tråden - det er normalt men ikke i alle Wii spil. |
|
|
Sumez | Skrevet 24/12-11 22:31 | Jeg har heller ikke set skyggen af de streger, men superflot er billedet nu ikke. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Wonderboy | Skrevet 27/12-11 22:14 | Nogle der ved om man kan aflever en mobil telfon tilbage, som jeg har købt hos telenor, med deres dobblet deal, hvis jeg heller vil have en anden model?. | I love monster land
|
|
|
enfen | Skrevet 27/12-11 23:09 | Wonderboy>
Nogle der ved om man kan aflever en mobil telfon tilbage, som jeg har købt hos telenor, med deres dobblet deal, hvis jeg heller vil have en anden model?.
Hvis den er taget i brug, tvivler jeg meget på det. | What is the Matrix?
|
|
Wonderboy | Skrevet 28/12-11 10:45 | Har ikke taget den i brug, er stdig i kasse med foile om. | I love monster land
|
|
Herold | Skrevet 28/12-11 12:41, rettet 28/12-11 12:41 | Så er det ikke umuligt. Uanset hvad, så er du nødt til at spørge dem. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Wonderboy | Skrevet 31/12-11 15:10 | Har fået 2 stk Game Boy Advance den ene er i lyserød gemsigtig og en i lysegrå med også gemsigtig, men hvad hedder de når jeg skal oprette dem i min samling?, skal lige siges at jeg er lidt farveblind. | I love monster land
|
|
|
Sumez | Skrevet 03/01-12 19:17 | Kan man ikke bruge betalte kort, som dem man f.eks. kan købe på pointheaven.com? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
spectre | Skrevet 04/01-12 07:43 | Nogen der ved hvor der står en Outrun 2 man kan prøve? Trangen er begyndt at melde sig. | Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
|
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 04/01-12 11:51 | It's a trap! | AV Intelligent Terminal
|
|
|
CenobiteDK | Skrevet 04/01-12 13:44 | Elgen>
Der MÅ da være nogen der har prøvet at lægge points ind på en børnekonto?!
Google er din ven. ;-) Anderledes sagt, fandt denne på MS' side:
http://www.microsoft.com/games/en-us/support/pages/familysettings.aspx
Læs afsnittet, "How to Change Family Settings for Games for Windows — LIVE".
Jeg lagde mærke til følgende:
"...After the parent has successfully entered their Windows Live ID and password, they will be brought to a page where they can edit all of the LIVE Family Settings.
Note: Even if the Family Settings are set to allow purchases, when the child attempts to make a purchase, the parent’s Windows Live ID and password will still need to be entered in order to make the purchase..." | Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
|
|
Kilroy | Skrevet 05/01-12 13:15 | Jeg købte for mange år siden noget slik i Spanien. Hvad det var vidste jeg ikke før jeg åbnede det og smagte. Det virkede som kokos-masse der var blevet presset sammen, med sukker.
Er der nogen der kan nikke genkendende til sådan en beskrivelse? Jeg ville nemlig gerne prøve det igen :) | Kilroy Was Here
|
|