Play:Right | Skrevet 01/02-07 12:52, rettet 07/02-07 20:25 | Play:Right afholder igen træf i Silkeborg, hvor der vil være mulighed for at mødes med andre spilkendere, og få spillet en masse konsolspil. Vi mødes i weekenden 2.-4. marts. Bemærk at arrangemetet er flyttet og rykket.
Se arrangementet... |
|
SøgAArd | Skrevet 01/02-07 17:58 | Hvad skulle vi gøre uden Super Bedst ;) | Home is where the hardware is..
|
|
|
SøgAArd | Skrevet 01/02-07 18:10 | Jeg hentydede til d'et i Super Bedst. Men en fin butik alligevel. | Home is where the hardware is..
|
|
Krans.K | Skrevet 01/02-07 18:15, rettet 01/02-07 18:15 | Plads til 20 deltagere? Det var ikke mange. | For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
|
|
|
SøgAArd | Skrevet 01/02-07 18:24 | Nogen der kører fra Sjælland? | Home is where the hardware is..
|
|
|
fum | Skrevet 02/02-07 12:30 | Er der netadgang? | I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
|
|
|
RJK | Skrevet 02/02-07 15:09 | Der er åbenbart gået et eller andet helt galt omkring administrationen af lokalerne, og man har fundet ud af, at vi måske slet ikke må være i området i tiden pga. noget ombygning. Vi får det undersøgt hurtigst muligt, men alt tyder på at vi rykker arrangementet et par uger eller måske skifter lokaler. Det beklager vi selvfølgelig meget. | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
HN | Skrevet 02/02-07 16:06 | D.2 til d.4 eller d.16 til 18 marts ville være super for mig |
|
|
Konsolkongen | Skrevet 02/02-07 17:31 | Det gør heller ikke noget for min skyld. Så er der en chance for at Core kommer med, det ville bare være nice. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Core | Skrevet 02/02-07 18:17, rettet 03/02-07 15:19 | Ja, det ville være fantastisk. Jeg er i København hele Marts måned, men jeg tager gladeligt turen tilbage til Århus, for træffets skyld...hvis altså det overhovedet kan lade sig gøre. | Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
|
|
|
|
|
TL | Skrevet 03/02-07 15:39 | Ved ikke om det er et dumt spørgsmål. Men er det tilladt at tage venner med? (Nu snakker jeg om én af slagsen). Selvom han ikke skriver eller er bruger her på P:R | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
RJK | Skrevet 03/02-07 15:58 | Det er selvfølgelig tilladt. Men vi vil generelt godt lige vide hvem der er på stedet, så vi har nogenlunde styr på, hvad der foregår. Så giv os gerne info om den slags i sådanne tilfælde - hvem der er sammen med hvem etc. | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
|
Keen | Skrevet 05/02-07 10:33 | Du kan da sagtens lande med en kamphelikopter på skolen parkeringsplads :P |
|
|
|
Palsgaard | Skrevet 06/02-07 07:23 | The Dane>
Palsgaard>
Sidder desværre i Kosovo det næste halve års tid, så kan desværre ikke komme denne gang :(
mmmh, mit silent hill :(
Send lige din adresse via pm, så bliver det sendt i løbet af et par dage selvfølgelig. Beklager forsinkelsen, men er på to måneder blevet kaldt til samtale, ansat, videreuddannet og gjort administrativt klar til at genindtræde i militæret samt udsendelse. Så har sku helt fået det kastet ud af hovedet :( | Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
|
|
RJK | Skrevet 07/02-07 20:26 | Arrangementet er flyttet til Silkeborg og skubbet en uge til weekenden 2.-4. marts. Vi håber ikke det medfører alt for store gener. Alle tilmeldte bliver kontaktet.
Som de gode nyheder er der til gengæld ingen pladsproblemer i Silkeborg, så kom glad alle mand :) | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
|
solid snake | Skrevet 09/02-07 17:28 | jeg er stadig med.. | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
dRxL | Skrevet 16/02-07 05:29, rettet 16/02-07 05:30 | Jeg vil gerne, men tiden ser 'blandet' ud. Hvornår er sidste frist for tilmelding?
Er der nogen der kører i bil derover man kunne komme med? Skal nemlig i så fald have en hel del ting med til salg. Alternativt kunne jeg finde på at leje en bil og tage nogle stykker med.
PS. Vil der i øvrigt være en projektor på stedet? | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
|
|
|
|
DeluxScan | Skrevet 16/02-07 12:23 | Er der internet-adgang, hvis man nu f.eks. vil spille over Live med andre i flokken? | Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
|
|
Fizban | Skrevet 16/02-07 13:45 | DeluxScan>
Er der internet-adgang, hvis man nu f.eks. vil spille over Live med andre i flokken?
Ja der er internet. En almindelige ADSL linje på 4/1 mbit vil være tilrådighed. | Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
|
|
|
|
Keen | Skrevet 16/02-07 19:02 | så må en lige have tekki med, det kunne bare se fedt ud på storskærm! |
|
KTC | Skrevet 17/02-07 03:33 | Det bliver ikke mig denne gang, da jeg kun kan være til træf i nogle timer... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Keen | Skrevet 17/02-07 12:46, rettet 17/02-07 12:49 | tror godt jeg kan have det med, der skulle være rigeligt med plads i bilen jeg komer med |
|
|
Hanky | Skrevet 23/02-07 18:05 | Keen>
tror godt jeg kan have det med, der skulle være rigeligt med plads i bilen jeg komer med
Hvis jeg var dig, ville jeg da reelt undersøge eller forhøre mig rundt omkring, hvor mange der egentlig er interesseret i at spille Tekki igen. Det er jo noget af en kolos af slæbe med sig, hvis det alligevel ikke kommer til at blive brugt. | Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
|
|
Keen | Skrevet 23/02-07 22:49 | Jeg er heller ikke sikker på at jeg tager det med alligevel. Det kommer også an på om jeg kan få en ven til at køre mig fra svendborg til odense, hvis jeg ikke kan det skal jeg jo tage toget og så kan jeg ikke have det med |
|