|
Seven | Skrevet 15/01-07 16:52 | Jeg har ikke selv Knights of the nine, men jeg har læst en anmeldelse af Knights på Gamespot, hvor der står det her:
"With Knights of the Nine, you don't get a convenient quest update, but must instead ask around for rumors to get your first clue that something's up."
Senere står der også, at denne quest starter i Anvil.
Så jeg tror bare du skal snakke med folk omkring angrebet på "the Anvil chapel". |
|
|
Seven | Skrevet 15/01-07 19:52 | I Gamespots anmeldelse af spillet står der, at der ikke er nogle nye achievements. |
|
Cronoss | Skrevet 15/01-07 23:03 | Questen er ikke så stor, men ganske underholdende. Jeg købte samtlige udvidelser samtidig med denne, så jeg havde da nok at lave i spillet. For de knap 170 kr. jeg betalte for det hele, synes jeg at jeg har fået en ok mængde for pengene. |
|
|
Seven | Skrevet 18/01-07 15:58 | Cronoss købte du alle sammen over Xbox live? Og købte du dem hver for sig, eller i en stor pakke? |
|
Cronoss | Skrevet 18/01-07 19:27 | Jeg købte dem bare hver for sig. På PC får man det hele samlet, til den samme pris som det koster at købe alle updates. |
|
|