X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
15:12
SAM
Radiant Silvergun...
ChronoSousa
09:09
VUR
Ninja Saviors, The...
KroeboCop: 8/10
14:51
FOR
Minters nye spilJmog
11:56
INFO
Scrap Divers
PS5
11:56
INFO
Scrap Divers
PS4
11:56
INFO
Sunshower
PS5
11:56
INFO
Harmony Chronicle...
NS
11:55
INFO
KinnikuNeko: Supe...
NS
11:55
INFO
S. Prysm Destroye...
PS5
11:55
INFO
S. Prysm Destroye...
PS4
11:55
INFO
Dreamland Farm
PS4
11:55
INFO
Zombie Derby 2
PS4
11:55
INFO
Spirit Advisors
PS4
19:45
FOR
Half-Life 2dRxL
12:33
FOR
DreamDisc24 - Dreamcast...Konsolkongen
11:33
FOR
dRxLaX feedback (tråden)dRxL
23:06
FOR
Nyt i PlayStation StoreWehner
21:04
FOR
Death Stranding 2: On t...Beano
10:29
FOR
Terminator 2D: No FatedRxL
10:02
FOR
Tetris Forever fra Digi...Naiera
16:06
FOR
RIP-trådensilverstar
12:11
FOR
Ninja Five-0 - Fantasti...Konsolkongen
12:02
FOR
Sonic Racing CrossWorldsChronoSousa
15:43
FOR
Flere Square Enix-title...Naiera
20:14
FOR
Hvad kom ind ad døren i...Greaseball
10:03
FOR
Saros (Returnal efterfø...Sumez
18:29
FOR
Bedste spil i denne (ni...Nuclear Detergent
16:57
FOR
Svar på dumme spørgsmål...Jmog
23:25
FOR
Like a Dragon: Pirate Y...Beano
23:04
FOR
Ninja Gaiden 4 fra Team...Beano
14:05
FOR
Nintendo Switch 2 annon...Jmog
19:06
FOR
Final Fantasy VII: Rebi...dRxL
14:53
HAN
S: Legend Of Zelda...
Naiera: 1000,-
14:52
HAN
S: Kingdom Hearts...
Naiera: 1000,-
14:33
HAN
S: Cannon Spike
Naiera: 1500,-
14:07
HAN
S: Batsugun
Naiera: 1000,-
14:06
HAN
S: Radiant Silverg...
Naiera: 2000,-
01:12
HAN
S: Radiant Silverg...
Naiera: 2000,-
14:59
HAN
S: Mega Man Zero...
KroeboCop: 1675,-
14:59
HAN
S: Blazing Chrome...
KroeboCop: 775,-
14:59
HAN
S: Capcom Beat '...
KroeboCop: 775,-
14:59
HAN
S: Blasphemous
KroeboCop: 1475,-
20:20
HAN
S: Controller [SIX...
KillerBean2: ?
14:34
HAN
S: Wonder Boy Ann...
Beano: 400,-
21:17
HAN
S: Control: Ultima...
silverstar: 150,-
04:28
HAN
S: Shikhondo: Sou...
Naiera: 1000,-
16:39
HAN
S: Giga Wing
Naiera: 500,-

96k er nok


Svar
GakuGakuSkrevet 14/11-06 18:47 
Den tyske demogruppe .theprodukkt har lavet et fps shooter (.kkrieger), der kun fylder 96k. Det er helt utroligt, hvad de har fået ud af så lidt plads.

Officiel hjemside
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/11-06 18:54 
Imponerende!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 14/11-06 18:55 
Det er en meget gammel nyhed.

Desuden snyder de lidt ved at hive det meste af deres code fra directx.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 14/11-06 19:01, rettet 14/11-06 19:10 
Den er godt nok ved at være gammel (tror det er 2 år siden jeg så den), men ja, det er fantastisk og ufatteligt at har har presset så meget ned i den lille fil. Lad mig sige det på denne måde: Det kan ikke betale sig at zippe den :)

Jeg kan varmt anbefale at hente nogle af FarbRausch' demoer, som virkelig laver nogle interessante ting. Specielt "The Popular Demo" er fantastisk fed.

EDIT: Stort set alle Windows-baserede demoer bruger DirectX, så jeg vil da ikke kalde det snyd. Under alle omstændigheder er det vildt, og det minder mig om gamle dage, hvor spil blev programmeret til at presse hardwaren og mediet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 14/11-06 19:47 
Min pointe var at mange af de koderutiner de trækker på foræres af directx. Så er der jo allerede meget sparet ud af de 96k.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ChronoChronoSkrevet 14/11-06 20:23 
Men deres procedurale teksturer og generelt deres effektive brug af vertex og pixel shaders er ret imponerende stadigvæk. Der bruger de sikkert ikke HLSL via directx, men i stedet ren assembler kode.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KTCKTCSkrevet 14/11-06 20:24, rettet 14/11-06 20:25 
Ja, men det kan man jo næsten sige om alt, der ikke er kodet i assembler, så. Det er jo flere abstraktionslag som f.eks. drivere, der også sparer plads.

Men det interessante i .kkriger, er jo dets brug af procedurale teksturer og calculerede levelopbygninger. Det er alligevel fantastisk, at der kan skabes noget så dynamisk, ud fra matematiske formler.

EDIT: Jeg skrev mit indlæg på samme tid som Chrono, så svaret er til dRxL, og dobbeltkonfekten får lov at stå.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig