Kalicola | Skrevet 05/10-06 11:18 | Hej Boys
Er jeg den eneste som føler at der er kæmpe mangel på Co-op spil idag. Jeg savner co-op'en fra de gamle arkade spil, der var der jo stort set altid en player 2 som kunne "press start" og spille med. Det ser man ikke så tit mere.
Idén med denne tråd er, man kan poste nyt info om co-op delen i kommende spil, og når jeg siger co-op mener jeg ikke på samme hold i en deathmatch runde, men at man kan være to om at gennemføre hovedspillet (story mode, whatever), eller f.eks terrorist hunt som i rainbow six.
Og man skal selvølgelig hellere end gerne nævne gamle co-op spil som man syntes er fede. Det ville jo ikke være godt hvis der var et fedt co-op spil som vi andre har overset.
På den her måde kan os co-op fans måske bedre følge med i hvad der er af fede spil derude.
Her er et par fede co-op spil som mig og min homie har nyt meget at spille igennem:
Gladius (GC)
Timespitters 2,3 (xbox)
secret og mana (Snes)
Turtles in time (Snes)
Super mario strikers (GC)
ISS (N64)
Ja, det var ikke meget :-(
Af nye spil med co-op ved jeg at Mercenaries 2 vil ha co-op, og det glæder jeg mig meget til, da det første spil er en af min all time favorites | For The Love Of The Game
|
|
Wehner | Skrevet 05/10-06 11:27, rettet 05/10-06 11:57 | Uddyber senere, hvilke der kræver system link eller Live men fra toppen af hovedet (og det er mest fps'er):
Halo
Halo 2
Gauntlet Legends
Gauntlet Dark Legacy
Gauntlet Seven Sorrows
Ghost Recon
Ghost Recon Island Thunder
Ghost Recon 2
Ghost Recon Summit Strike
Ghost Recon: Advanced Warrior
Rainbow Six 3
Rainbow six Black Arrow
Doom 3
Star Wars: Battlefront
Star Wars: Battlefront 2
Lego Star Wars
Lego Star Wars 2
Perfect Dark Zero
Og så er Gears of Wars jo på vej... | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
|
DeluxScan | Skrevet 05/10-06 12:14, rettet 05/10-06 12:16 | Kameo
Gauntlet
Baldur's Gate: DA 1+2
Return to Castle Wolfenstein
+ så godt som alle sportsspil. | Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
|
|
|
|
Kalicola | Skrevet 05/10-06 12:30 | Man kan spille co-op i lego starwars, igennem hele spillet. Jeg spillede demoen og det er sjovt :-) | For The Love Of The Game
|
|
|
Rooney | Skrevet 27/10-06 12:08 | Splinter Cell: Double Agent, på PS2 og Xbox (den gamle Xbox). Der er ikke ordentlig co-op på 360 udgaven - sikkert fordi Montreal studiet ikke har lavet denne version.
The Warriors (PS2 og Xbox).
Sniper Elite (PS2 og Xbox).
Top underholdning i ovenstående, er garanteret. | Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
|
|
Kalicola | Skrevet 27/10-06 14:29 | udemærket Bede-x :-)
Keep'em coming | For The Love Of The Game
|
|
Jlowe | Skrevet 27/10-06 18:36 | Det er fedt der er så mange co-op spil på vej, men jeg synes alt for mange af dem er via Live eller link kabel. Jeg spiller tit co-op på samme maskine med en ven - er der nogen der kender til nogen gode co-op spil via splitscreen til Xbox 360 (kommende, nuværende og xbox 1 som kan spilles på 360)? Jeg kender faktisk kun til Tom Clancy serien, Halo og Lego SW. Findes der andre guldklumper som jeg har overset? | Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
|
|
Xsane | Skrevet 27/10-06 18:47 | Kan man spille Co-op i Splinter Cell Double Agent på Xbox over live? |
|
Kalicola | Skrevet 27/10-06 20:09 | Marvel: Ultimate Alliance er et 4player sofa spil uden splitscreen. | For The Love Of The Game
|
|
Jlowe | Skrevet 27/10-06 23:27 | Darknon>
Marvel: Ultimate Alliance er et 4player sofa spil uden splitscreen.
Hvornår udkommer det til x360? | Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
|
|
|
|
|
Wehner | Skrevet 26/01-07 08:09 | Bede-x>
Interstellar Marines: http://interstellarmarines.com/
Fire player co-op FPS spil til Xbox 360, PC og PS3 fra danske Zero Point Software. Der er en trailer i linket, som viser, at spillet desværre ikke skiller sig ud fra mængden indtil videre.
Omvendt, hvis man nu skulle være helt fair, kunne man sige, at fire player co-op får spillet til at skille sig ud i sig selv. I hvert fald for mig :) | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
|
Bede-x | Skrevet 27/01-07 05:33 | Looney Tunes: ACME Arsenal er endnu et spil med co-op. Det kommer til Wii og Xbox 360:
The game emphasizes cooperative gameplay, with fast-paced combat, puzzle solving and vehicle-based action. Locations in the game include places like Camelot, Ancient Egypt, Mars, the Wild West, World War II, and more. The Xbox 360 version will feature real-time physics and Xbox Live cooperative play, while the Wii version will of course feature "gesture controls" using the Wii Remote.
http://www.vggen.com/news/news.php?id=3526 | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
|
|
|
Rooney | Skrevet 11/02-07 00:00 | LotR: Return of the King.
Købte det til 99,- igår, og har spillet det en del i singleplayer. Er overraskende godt, og ganske udfordrende; Er sikkert et fint spil i co-op, så det må jeg prøve senere.
Kører iøvrigt perfekt på 360'eren. | Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
|
|
Kalicola | Skrevet 12/02-07 09:22 | til 99 hvor henne? | For The Love Of The Game
|
|
|
|
Kalicola | Skrevet 21/03-07 08:21 | Castle Crashers til XBLA. Ligner et spil i stil med de gamle arcade spil som final fight og double dragon, med bedre grafik og gameplay...
Det var da også på tide at der var nogle som kører den gamle beat'em up genre videre :-)
Castle Crashers | For The Love Of The Game
|
|
Wehner | Skrevet 21/03-07 08:36 | Ja, det har været oppe at vende og vi er flere, der ser frem til det. Rygterne vil dog vide, at det er udsat til tidligt i 2008, så de kan udnytte de nye grænser for, hvad Live Arcade-spil må fylde. | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
Herold | Skrevet 21/03-07 08:39, rettet 21/03-07 08:41 |
:D Jeg glæder mig godt nok også.
Edit: Hvilke nye grænser er det, Wehner? | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
Playkid | Skrevet 21/03-07 14:23 | Fy Herold, animerede billeder er ikke tilladt på playright ;) | Spiller nu: Halo 3
|
|
Bede-x | Skrevet 23/04-07 17:47, rettet 23/04-07 19:30 | Left 4 Dead(PC/Xbox360) lyder bare federe og federe jo mere info, der kommer om det. Det ligner en typisk vestlig FPS, med en uinspirerende - omend funktionel - billedside. Det der får det til at skille sig ud fra mængden er, den øgede fokus udviklerne Turtle Rock/Valve har lagt på co-op delen. Fire spillere vs uanede mængder af rabiate zombier. Bliver man skadet, falder man til jorden og skal hjælpes op af en anden spiller. Sker det tre gange dør man og spawner i et låst rum længere fremme på banen, som kan åbnes af de overlevende spillere.
Udviklerne henter lidt inspiration fra Perfect Darks Counter Op mode og giver i stil med dette, andre spillere muligheden for at kontrollere zombierne. Man kan være op til fire spillere på zombiesiden.
Beslutter man sig for at spille co-op uden modspillere, skulle AIen være ualmindeligt dynamisk og skabe mange forskellige situationer, hver gang man spiller. Noget udviklere typisk påstår, men i dette tilfælde også noget, der bekræftes af dem, som har prøvet spillet(Eurogamer/1UP).
Eurogamer har et godt preview af spillet her:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=73583
1UP havde spillet i deres show for lidt tid siden og var meget begejsterede for det. Filmen kan findes her eller inde på deres egen side:
http://www.gamevideos.com/video/id/10873 | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
|
|
Herold | Skrevet 23/05-07 15:07, rettet 23/05-07 15:09 | Ville fandeme også være sørgeligt hvis det gik tilbage. De burde have kraft og know-how til at kunne gøre det ordentligt. Selvfølgelig er det stadig kompliceret at lave, men det gør de fleste spil 2-3 gange sjovere. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
|
|
|
|
Herold | Skrevet 25/06-07 10:49 | Tenchu Z har tilsyneladende også co-op kan jeg læse mig til på æsken. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
|
|
Kalicola | Skrevet 03/08-07 13:04, rettet 03/08-07 13:04 | Der er en ting som undrer mig gang på gang med hensyn til multiplayer. Det nye eksempel er guitar hero 2 (xbox360), Jeg købte det, med en ekstra guitar, og mig og min ven var klar på at game sammen for vildt.
Vi starter med at gå ind i multiplayer, og spiller co-op, det bruger vi så lidt kort tid på det, og det er mega fedt, en på bas og en på guitar, FEDT!
Så finder vi ud af at der kun er 10 sange, og resten skal unlockes i Career-mode, fint nok, så går vi i Career-mode, men der kan man kun spille single player.
Så kommer min frustration. Hvorfor kan man ikke spille co-op i Career delen? Jeg mener, at spillet er sgu da lavet til 2 spillere, alle sangene er lavet så man kan spille både bas og guitar på samme tid. Hvorfor laver det de ikke så man vælger en figur hver og så spiller man bare samtidigt. For fanden, det kræver jo ikke noget at lave. Det ER jo stort set lavet.
Og hvis man nu bare accepterer det, hvorfor skal man så tvinges til at gennemføre single player delen inden man rigtigt kan spille mulitiplayer delen. 10 sange til at starte med er bare ikke godt nok, og at man så bagefter skal bruge flere timer på at unlocke det i single player mens spiller 2 bare sidder i sofaen og glor. Det er simpelthen ikke godkendt!
Og det her problem går igen i utallige mulitplayer fokuserede spil, at man ikke kan spille carrere sammen. Tag bare nba homecourt. Hvorfor kan man ikke spille Career delen sammen med en ven?
Jeg vil bare gerne vide hvorfor? Hvad er grunden? | For The Love Of The Game
|
|
Herold | Skrevet 24/08-07 20:38 | Fordi det ikke er hoveddelen af spillet - det er baseret på Singleplayer, primært fordi der kun følger én controller med. Det er så meningen at du skal låse op for resten i singleplayerdelen. Multiplayerdelen er jo bare en udvidelse af konceptet. De kunne godt have gjort det anderledes, men sådan er det nu engang det er. Det forlænger levetiden en smule. | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
Herold | Skrevet 24/08-07 20:40 | Borderlands fra Gearbox kommer til at indeholde 4-player co-op på både PS3, Xbox 360 og pc, ifølge dem selv.
Derudover har spillet 500.000 våben. Det er 125.000 til hver af jer, eller 499.997 til dig, og tre til dine venner, hvis du er grådig :P | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|