Achievements er noget af det bedste ved 360'eren, så derfor vil jeg da lige høre, hvilke achievements folk kan huske...
Hvilken achievement kæmper I med nu?
Hvilke achievements har I kæmpet mest med?
Hvilke var lettest?
Hvilke var urimeligt svære?
Hvilke var åndssvage/dumme/latterlige?
Hvilke er I mest stolt af?
Osv, osv...
Jeg tillad... Se hele indlægget
Achievements er noget af det bedste ved 360'eren, så derfor vil jeg da lige høre, hvilke achievements folk kan huske...
Hvilken achievement kæmper I med nu?
Hvilke achievements har I kæmpet mest med?
Hvilke var lettest?
Hvilke var urimeligt svære?
Hvilke var åndssvage/dumme/latterlige?
Hvilke er I mest stolt af?
Osv, osv...
Jeg tillader mig selv at starte med en af de achievements, jeg arbejder på for tiden: Test Drive Unlimited, der giver 40 GP, når man har kørt på HVER ENESTE vej på øen... Rigtig fed achievement, der tager laaang tid at opnå. Alene at køre øen rundt tager ca. 1 time, og der er MANGE veje på øen... Har brugt 8 timer på bare at cruise uopdagede veje i dag og mangler stadig hele den sydvestlige del af øen...
Jeg kan rigtig godt lide den slags achievements fremfor den slags, der fremprovokerer frustrationer: Eks: Kør bane X på tid X i bil X. Den anden slags kræver lang tid med spillet - og ikke kun en tung speeder-fod, eksempelvis.
For at opnå de 40 points har jeg nu brugt 8 timer mere i selskab med TDU og min RS4, end jeg ellers ville have - og jeg har moret mig undervejs! F.eks. mødte jeg en franskmand midt ude i ørkenen, der også var i gang med at finde veje. Vi valgte at følges ad i et par timer, og det var mægtig hyggeligt.
Anyway, efter denne achievement bliver det den for 5000 km...
|