Wikzo | Skrevet 24/09-06 13:27 | Hentede demoen i starten af denne uge, og er nu blevet forelsket i denne titel.
Spillet er allerede udkommet i USA, og på onsdag er det vores tur. Nogen som skal have Company of Heroes? :)
Måske kunne vi arrangere nogle online-kampe. |
|
PalleJensen | Skrevet 24/09-06 13:40 | Jeg har det allerede og selv om jeg ikke normalt er til denne type spil, er jeg helt forelsket i Company of Heroes.
Det er ganske enkelt genialt - et af de bedste spil i 2006 indtil videre. | Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
|
|
King Chaos | Skrevet 24/09-06 13:52 | Hvad Palle sagde... bortset fra at jeg ikke har spillet endnu :D |
|
Wikzo | Skrevet 24/09-06 14:09 | I har købt det fra USA, eller?
Hvordan fungerer multiplayer? Kan man opsætte servere og spille mod hinanden? Hvis ja - så vil jeg gerne spille med jer her en af dagene :) |
|
|
|
Baggy | Skrevet 28/09-06 22:33 | TL>
Det ser da meget fedt ud :)
Det er super fedt :) | Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
|
|
Wikzo | Skrevet 29/09-06 14:16 | Er liget kommet ind af døren med sådan en bonus-pakke;
Commander of Heroes sammen med Warhammer 4,000 Dawn of War
Så skal der games :D |
|
Herold | Skrevet 29/09-06 14:54 | Hvad med Company of Heroes? Skulle du ikke have det? :D | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
Wikzo | Skrevet 30/09-06 08:10 | Damn, kommer altid til at forveksle "Commander" med "Company" xD
Nåh, men jo, selvfølgelig var det dét spil jeg talte om. Er kommet en smule igennem Campaign - det er rigtig fedt - men har ikke prøvet multiplayer endnu, da vi næsten ikke har flere MBs tilbage (vi har Telia Stofanet), men får nyt i morgen :) |
|
Wikzo | Skrevet 01/10-06 09:43 | Nogen der vil spille med/mod mig i multiplayer? Mit nickname er DUCKPlayer og har spillet tre online kampe i alt :D |
|
Valkyrie | Skrevet 02/10-06 01:23 | Demoen var rigtig fed. jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst nød et RTS så meget. Det er virkelig fantastisk det spil! Bravo til Relic!
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/927618.asp
At det er et interessant WW2 spil gør det bare endnu mere interessant! | Well crucify the insincere tonight...
|
|