X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gmail Notifier og Firefox

Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/09-06 09:21 
Er der andre der har oplevet problemer, siden den nye version af Gmail Notifier blev udgivet?

Når jeg modtager ny mail, og vælger 'Go to Inbox' (eller direkte til mailen for den sags skyld), forsvinder beskeden om en ny mail, men browseren åbnes ikke. Næste gang programmet tjekker efter ny mail, dukker den ulæste mail op igen.

Det skal i øvrigt siges, for alle der ikke har set mine talrige posts om det, at jeg bruger Mac :P Jeg har prøvet med Safari, og der virker det stadig... Problemet er bare, at jeg ikke gider bruge Safari, så jeg ville blive ret begejstret, hvis der var nogen der kunne løse Firefox-problemet :)
dRxLdRxLSkrevet 07/09-06 09:26 
kidcaffeine>Problemet er bare, at jeg ikke gider bruge Safari, så jeg ville blive ret begejstret, hvis der var nogen der kunne løse Firefox-problemet :)

Og jeg ville blive begejstret hvis unge attråværdige kvinder begyndte at stille sig i kø udenfor min sovekammerdør :-p
På den anden side vil jeg ikke være klør fem utro, og sådan bør du også behandle safari, synes jeg :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/09-06 09:40 
Solution or STFU :P
WikzoWikzoSkrevet 07/09-06 17:57 
Ingen problemer her.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/09-06 08:51 
Hm, underligt. Er du også på en Mac?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/09-06 10:00 
Nå, ok.. Det er åbenbart et problem der opstår, ved deaktivering af Google Calendar delen. Når den er slået til virker det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig