Hey folkens,
siden jeg købte mit LE32M61B fra Samsung af, har jeg haft et lille, omend temmelig irriterrende problem.
Det drejer sig om, at når fjernsynet skal vise "hudfarver", såvel i almindelig opløsning som i HD på min Xbox 360, så viser det enkelte koncentrede orange plamager, i stedet for krystalklar hudfarve. Det er naturligvis drønirriterrende. Er det n... Se hele indlægget
Hey folkens,
siden jeg købte mit LE32M61B fra Samsung af, har jeg haft et lille, omend temmelig irriterrende problem.
Det drejer sig om, at når fjernsynet skal vise "hudfarver", såvel i almindelig opløsning som i HD på min Xbox 360, så viser det enkelte koncentrede orange plamager, i stedet for krystalklar hudfarve. Det er naturligvis drønirriterrende. Er det noget med farveindstillingerne? Eller er det en fejl i fjernsynet? Er der nogen af jer, der har oplevet det samme med jeres HDTV?
Jeg låner min kærestes kamera en af dagene, så jeg kan tage et par billeder og poste det til jer -- indtil da ville jeg sætte pris på hjælp / erfaringer fra jer af.
Denne model... |