Wehner | Skrevet 01/07-06 11:22 | Er der en, der kan huske, hvor lang tid der gik, inden den første Xbox blev opdateret med en mere støjsvag blæser?
Vi skal nemlig have os en ekstra 360 på et tidspunkt, men jeg er næsten sikker på, at der relativt snart kommer en 360 v. 1.1, der ikke lyder som en støvsuger - og måske endda med større harddisk, ikke mindst i lyset af at eksempelvis Prey-demoen fylder over 1 giga.
Umiddelbart ville jeg skyde på julehandlen til en sådan udgivelse. Hvad siger jungletrommerne? | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
KTC | Skrevet 01/07-06 11:48 | Omkring 9 måneder. 1.0 blev udgivet den 8/11-01, og de første 1.1 dukkede op omkring august 2002... Men det er ikke helt til at vide hvad der sker. Der er lige kommet en version med et nyt DVD-drev igen. Denne gang er det Philips, så spørgsmålet er om det larmer mindre.
Min oplevelse er desuden, at det er DVD-drevet, som afgiver mest støj i en Xbox 360. | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
3of19 | Skrevet 01/07-06 13:48 | Det er korrekt. Eller næsten. Det er sådan set ikke drevet der larmer, men selve dvd'en. Fordi drevet er så hurtigt danner den ujævne overflade på dvd'ernes labelside luftstrømme. Så måske ser vi MS lave noget med deres dvd'er på et tidspunkt så de får en glattere overflade. Det ville så også alle 360 ejere få noget ud af. |
|
TL | Skrevet 01/07-06 17:19 | Det lyder da vildt at det skulle være det der larmer.. Hvor mange speed kører drevet i en 360'er med? | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
jaes | Skrevet 01/07-06 20:25 | Det ER primært drevet, som diskuteret en del før ;)
Kan ikke huske hastigheden (kig på xbox.com), men det er nu også mest kvaliteten af drevet som er afgørende. Og så tilsyneladende overfladen af DVD'erne, som nævnt herover. |
|
TL | Skrevet 01/07-06 21:44, rettet 01/07-06 21:46 | Jeg fandt det på en anden side, da jeg ikke kunne se det nogen steder på den officielle side.. Drevet er på 12x DVD. Og det burde, hvis DVD'erne er af samme kvalitet som dem jeg bruger i min PC (Som jeg da går ud fra at de er), ikke volde så store problemer.
Jeg har aldrig haft de problemer med mit DVD drev og det kører med 16x?
kilde | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
|
jaes | Skrevet 01/07-06 23:12, rettet 01/07-06 23:12 | TL>
Jeg fandt det på en anden side, da jeg ikke kunne se det nogen steder på den officielle side.. Drevet er på 12x DVD. Og det burde, hvis DVD'erne er af samme kvalitet som dem jeg bruger i min PC (Som jeg da går ud fra at de er), ikke volde så store problemer.
Jeg har aldrig haft de problemer med mit DVD drev og det kører med 16x?
Som nævnt er der stor forskel på kvaliteten af drev. MS har åbenbart valgt at smide noget bæ i 360'eren. |
|
TL | Skrevet 02/07-06 00:34 | dRxL>
Høh, ham der har skrevet den "beskrivende" tekst på det link burde forbydes at misbruge det engelske sprog igen :-p
Well. Det var det første sted jeg stødte på hvor det stod... | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
TL | Skrevet 02/07-06 00:36 | jaes>
Som nævnt er der stor forskel på kvaliteten af drev. MS har åbenbart valgt at smide noget bæ i 360'eren.
Det må være det. Men hvorfor? Et godt drev kan da ikke være mange kroner dyrere i produktion.. Syntes det hele er en kende underligt.. | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
3of19 | Skrevet 02/07-06 02:37 | Så fandt jeg linket. Direkte fra den "tyske Major Nelson", Boris Schneider-Johne:
Link... |
|
|
Violator | Skrevet 12/09-06 08:41, rettet 12/09-06 09:35 | Er der nogen som ved om denne 1.1 version af 360'eren har set dagens lys endnu?
Jeg står nemlig også og skal have købt en ny maskine efter utallige problemer med min første 360 samt supporten.
Hvis ikke 1.1 versionen er dukket op endnu, så er der måske en der kan fortælle mig hvornår de sidste 360'er er produceret? Gider ikke stå med en maskine som er blevet fabrikeret for hverken 6 eller 9 mdr. siden :) |
|
|
KTC | Skrevet 14/09-06 19:11 | Umiddelbart er jeg ikke stødt på information om en ny revision af selve bundkortet i Xbox 360. | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 09/10-06 11:21 | "Om 6 måneder"? Det passer mig temmelig godt. Jeg er blevet Xboxificeret af Bede-x, og har planer om at købe en X360, når jeg er mere eller mindre færdig med mit GC-spillager (jeg har 10-12 titler, der skal prøves af). Med et par store rollespil imellem vil det nok tage mig en god del tid, så ½ år lyder som rigtig god timing :-) |
|
Marvel-Man | Skrevet 09/10-06 15:14 | Man skulle da tro at maskinen var testet for sådanne uheldige fejl... 'Vi ved ikke hvad forårsager det, men nu bliver den knapt så varm og så håber vi det ordner sig' :P | GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
|
|
Hyakotake | Skrevet 10/10-06 17:25 | Lige nogle tillægsspørgsmål:
Når tiden kommer, og jeg vil have en X360, hvordan ved jeg så, at det er den opgraderede version, jeg får i hånden? Hvis jeg bare går ind og køber en fra en tilfældig butik, får jeg jo ganske givet det, de lige har på lager, hvilket nok 97% sikkert "bare" er en gammeldaws X360 med larm og varme osv.
Kan man se det på kassen, serienummer eller andet?
Kan man kræve/bestille at få den "nye", selvom butikken kun har gamle på lager? |
|
|
KTC | Skrevet 10/10-06 18:39, rettet 10/10-06 18:40 | Hyakotake>
Når tiden kommer, og jeg vil have en X360, hvordan ved jeg så, at det er den opgraderede version, jeg får i hånden? Hvis jeg bare går ind og køber en fra en tilfældig butik, får jeg jo ganske givet det, de lige har på lager, hvilket nok 97% sikkert "bare" er en gammeldaws X360 med larm og varme osv. Larmen slipper du nok ikke for, da DVD-drevet er hovedsynderen her...
Hyakotake>
Kan man se det på kassen, serienummer eller andet?
Der vil helt sikkert komme nærmere information omkring serienumre/produktionsdatoer på de nye versioner.
Hyakotake>
Kan man kræve/bestille at få den "nye", selvom butikken kun har gamle på lager? Det tvivler jeg ret meget på... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
|
Wehner | Skrevet 10/10-06 22:43 | De fleste butikker er vel interesserede i at sælge, så hvis man går ind og pænt siger man vil købe en ny udgave, hvis de kan tilbyde en det, mon så ikke det går? | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
KTC | Skrevet 10/10-06 23:57, rettet 10/10-06 23:57 | Nu blev der så spurgt, om man kunne kræve at butikken får en ny revision hjem, hvis de kun har gamle på lager.
Og dette tror jeg de færreste butikker er i stand til, da ikke engang leverandører skelner imellem revisionerne. | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Hyakotake | Skrevet 11/10-06 15:26 | Er der en lille Nostradamus, der kan spå om generelt prisnedslag på X360, når PS3 er udkommet/udkommer? Hvad er forventeligt? (Evt. sammenlignet med tidligere tilfælde) |
|
Chrono | Skrevet 06/01-07 11:27 | Nu er der nyt om den nye version af 360:
HDMI
120GB harddisk
Køligere cpu
Rygterne hos Engadget | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 06/01-07 11:55 | Godt nyt!
Hvad var prisforskellen på Xbox 1.0 og Xbox 1.1 i sin tid? |
|
|