|
Kalicola | Skrevet 16/06-06 09:19 | Wow... Styr lige jeres begejstring :D | For The Love Of The Game
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 16/06-06 09:36 | Jeg tror bare at folk har svært ved at "gå amok" over endnu et 3D-action spil, som uden videre let kan drukne i mængden :p | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Kalicola | Skrevet 16/06-06 09:44 | Er der slet ikke nogen mercenaries fans herinde? Er i allesammen til taktiske realistiske spil som ghost recon og rainbow six?
*klør mig lidt i håret* | For The Love Of The Game
|
|
Beano | Skrevet 16/06-06 10:01 | Darknon>
Wow... Styr lige jeres begejstring :D
Hold da op... min puls ramte 63 ;) |
|
Devcor | Skrevet 16/06-06 10:08 | Jeg vil hellere se billeder fra Xbox 360 versionen. Den må være pænere end de her billeder. |
|
King Chaos | Skrevet 16/06-06 11:33 | Darknon>
Er der slet ikke nogen mercenaries fans herinde?
Jow da, jeg synes det er ret fedt. Jeg ved ikke med Just Cause, men jeg skal da ha' det nye Mercenaries når det en gang er færdigt. |
|
Dommergaard | Skrevet 16/06-06 14:12 | Darknon, det ser da fedt ud, og jeg var selv stor fan af Mercenaries og især spillets eksplotioner! ;) Det kan da være en interessant titel at kigge nærmere på! |
|
|
|
Kalicola | Skrevet 18/06-06 12:16 | Tak for linket :) alletiders | For The Love Of The Game
|
|
Sephiroth | Skrevet 19/06-06 11:59 | Darknon>
Wow... Styr lige jeres begejstring :D
First rule of Play:Right:
Kun retro, homebrew og endeløse diskussioner om ligegyldig teknik.
;) | Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
|
|
|
dRxL | Skrevet 05/09-06 00:40 | Og så fik jeg lige hentet en ordentlig røvfuld demoer. Just Cause virker til at være 100% totalt i orden sandkasse spil på den hidtil fedest sete måde.
Andre der har prøvet demoen og som er begejstrede? | SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 05/09-06 01:08 | Jeg er da også en smule begejstret - i hvertfald moderat. Der er mange spændende features der dog bør udbygges i den færdige version. Personligt savner jeg lidt flere moves, når man laver "stunts" på bilen, så som at kunne skyde mens man står på den, eller at skyde mens man føre køretøjet. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Bede-x | Skrevet 13/09-06 12:00, rettet 13/09-06 12:09 | Jeg prøvede demoen i nat og blev faktisk positivt overrasket. Hvis der bare er en del varierede opgaver at lave på øerne, kan det blive et fedt sandkassespil. Der var ikke helt nok i demoen.
Jeg skød kun det første target og gik derefter på sightseeing. Meget tiltalende omgivelser, selv om visse objekter - fx planter - er enkelt og stift opbygget.
Kan man lave andet i demoen end at følge objectives? | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
Bede-x | Skrevet 06/10-06 12:42, rettet 06/10-06 12:42 | dRxL>
Andre der har prøvet demoen og som er begejstrede?
Jeg er faktisk blevet ret begejstret for det fulde spil. Det har godt nok en mængde fejl, men det opvejes af over-the-top action og en drømmesetting uden lige. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
jaes | Skrevet 16/11-06 14:17, rettet 16/11-06 14:18 | Er der nogen, som har spillet både Just Cause og Mercenaries, og vil give et bud på, hvilket spil der er bedst?
De er naturligvis kun nogenlunde i samme genre, men pointen er, at jeg kun gidder bruge tid på ét af spillene i første omgang :)
Så, hvad er godt og skidt ved de to titler? |
|
Fox McCloud | Skrevet 16/11-06 14:37 | Jeg vil sige Mercenaries er bedst. Gameplay'et er bare mere spændende, missionerne er bedre og der er et normalt free-look sigtekorn når man er til fods, i modsætning til Just Cause, hvor lock-on systemet gør kampene alt for trivielle. | (...)
|
|
Kalicola | Skrevet 16/11-06 14:47 | Jeg stemmer på mercenaries. Jeg blev skuffet over just cause, syntes det hele virker mere kluntet. Bryder mig ikke om deres latino stil.
Jeg er mere til mercenaries militær sætting, og så virker det langt mere solidt og sjovt. Hvad jeg ikke har set af totalt over the top action i mercenaries :-) | For The Love Of The Game
|
|
jaes | Skrevet 16/11-06 17:41 | Tak for svaret drenge. Så er det jo heldigt, at jeg fandt Mercenaries til 50 kr. i dag ;) |
|
Kalicola | Skrevet 16/11-06 18:03 | Go fornøjelse med det :-) Godt køb | For The Love Of The Game
|
|