Chrono | Skrevet 07/06-06 21:17, rettet 07/06-06 21:17 | De skriver jo at det er fordi deres software-løsning ikke er færdig endnu, at de måske vælger hardware, så RJK kan stadig nå at tage fejl hvis en senere revision af konsollen får en software-emulator :) | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Zzap! | Skrevet 08/06-06 00:36 | Valkyrie>
Well vi kan nok blive enige om at der er rigtig meget crap ude om ps3 lige nu. Om hvor meget der er sandt eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men blandt andet den her fik mine øjne op; http://www.theinquirer.org/?article=32171
"ps3 hardware, slow and broken" summer hele nyheden ret godt op.
Nu er Inquirer kendt som nogle af de største løgnhalse og xbots denne side af Redmond, så sådan en artikel burde ikke komme som nogen overraskelse overhovedet og tages lige så lidt seriøst.
Her er en tråd på B3d der forklarer for dem der ikke allerede er sikre: http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=31313 | Born to kill space
|
|
|
Jmog | Skrevet 08/06-06 19:17 | Hvad er helt præcist grunden til, at opskalering ikke er mulig med hardwareemulering? Skaleringen behøver vel slet ikke være involveret i emuleringen, da det blot kan håndteres i sidste ende af videochippen inden output.
Jeg er sikkert helt galt på den, så gør mig lige klogere :-) |
|
Beano | Skrevet 08/06-06 19:30 | Heller ikke ekspert ;)
Men det er ikke nok bare at opscalere framebufferen inden output som man ville opscalere en bitmap f.eks.
Hele "scenen" skal derimod renderes i højere opløsning... ved ikke hvordan jeg ellers skal beskrive det ;) |
|