Nuclear Deter... | Skrevet 26/04-06 22:33 | Jeg ved ikke hvornår det er sket, men pludselig en dag, var den linje, der normalt giver adgang til "Filer", "Rediger", "Vis" osv. væk. Jeg har søgt vidt og bredt i windows indstillingerne, men har intet fundet. Nogle der kan hjælpe?
(Den røde bjælke er blot for at indikere hvor den manglende linje bør være). | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
KTC | Skrevet 26/04-06 23:56 | Mystisk... Det har jeg godt nok aldrig set før.
Sker der noget, hvis du holder ALT-knappen nede og trykker på "F"? | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 27/04-06 00:14 | Ja, jeg er ogsaa selv lidt forundret. Der sker ikke noget nej! | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 27/04-06 01:00 | Ogsaa min egen mistanke i starten, men det er det eneste symptom. Mit system koerer lige saa klippe solidt som altid, og AVG kan ikke finde noget. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
KTC | Skrevet 27/04-06 01:38 | Jeg har fundet en mulig løsning hos Microsoft selv. Spørg endelig, hvis du er i tvilv om, hvordan du udfører det:
Mulig løsning på problemet... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 27/04-06 09:58 | Fedt! Det virkede rent faktisk. Afholdte mig fra at slette værdierne i Explorer, da linjerne vises normalt, istedet fik "Shellbrowseren" en tur, og det gjorde udslag. Jeg siger mange tak! | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|