SaturinoX | Skrevet 28/05-03 14:55 | JAA !!!! Så var jeg oppe i mundtlig dansk idag,! fik et 9 tal. YES ! Sådan ska det klares !!!! | Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
|
|
Sephiroth | Skrevet 28/05-03 15:02 | Rites >
...jeg kan ikke tysk og har ikke brug for det.
OMG, jeg ville dø, hvis jeg ikke kunne få min daglige dosis af GameFront.de ;) | Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
|
|
RaGe | Skrevet 28/05-03 15:54 | Gamefront.de ownz all! | "Better to reign in Hell than serve in Heaven."
|
|
Born2Play | Skrevet 28/05-03 16:10 | Ha! Det kunne være værre:
Man kunne være født hjerneskadet. Bruge størstedelen af ens barndom på at skjule det. famle rundt uden nogen form for indlevelses evne, balance evne og opfattelses evne. Blive latterliggjort, misforstået, "hoppe rundt" på et handicap team og modtage specialkompenserende undervisning gennem hele skoletiden. Blive "glemt" i teenageårene, for tilsidst at bygge så meget paranoia og psykose op, at man ender hos en psykiater i 3. år – uden fremskridt.
Være ude af stand til at deltage i helt normale sociale aktiviteter, have et job på normale vilkår og stadig blive misforstået af sine omgivelser (efter 22 år). | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
quad | Skrevet 28/05-03 16:13 | Hej Lars-Bo :)
Du glemte at have forkerte seksuelle tiltrækningsfølelser..:) |
|
|
Solaeg | Skrevet 28/05-03 16:18 | Var han lidt skudt i dig hr. Wagner? Eller var det ikke sådan, den skulle forstås?! ;-)
Men tilykke da med 9-tallet, Xperten! :-) |
|