|
Snoopy | Skrevet 03/04-06 22:38 | Det bringer minderne frem... |
|
The Bruce | Skrevet 04/04-06 01:25 | FØJ, hvor er det ungt, amerikanskt og 90'er!!! ;-)
...især slutningen minder om hjernevask af den særligt sadistiske slags! 8oO | "I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
|
|
|
quad | Skrevet 04/04-06 02:08 | Kollisionsdetektoren virkede en smule tilfældig, sværhedsgraden bestemt ikke prangende, men jeg finder nu stadig mindet om DKC1, 2 og 3 som værende blandt de allerbedste spilminder. Som klassisk platformer havde det sine tydelige begrænsninger, men som den revolution de prøvede at gøre spillet til, synes jeg det stadig det lykkedes til perfektion.
Aldrig tidligere og aldrig tidligere har en reklame lokket mig, som den tøndeskudte Donkey Kong på TV2. |
|
|
quad | Skrevet 04/04-06 02:52 | Enten dét, eller så sover jeg allerede - du beder selv om svar på den skæve side af min døgnrytme ;) |
|
|
|
silverstar | Skrevet 04/04-06 16:15 | Jeg synes helt sikkert at Donkey Kong Country serien på SNES er meget imponerende, grafisk var det en milepæl for maskinen, og de mange extra områder i runderne er med til at give spillet lang holdbarhed. En must-have serie til SNES. | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|