|
|
Michael_ | Skrevet 30/03-06 14:32 | Palsgaard, du sælger ikke dig selv på den måde;)
Jeg vil nok føle mig en anelse utryg ved dine køreevner hvis du ikke ved hvordan man fylder benzin på. |
|
|
KillerBean2 | Skrevet 30/03-06 15:15 | Jeg ville heller ikke brokke mig, hvis i ankom i en Leo 2 :D | AV Intelligent Terminal
|
|
|
|
00Void | Skrevet 18/04-06 16:28 | Som det kommende træfs yngste har jeg nok ikke meget forstand på at fylde tanken eller bidrage til de køreevner der bliver omtalt.
Men hvis tilbuddet endnu er der vil jeg gerne slå til.. | Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
|
|
kidcaffeine | Skrevet 18/04-06 16:57 | Hvis du svinger forbi Kbh og henter mig skal jeg nok lære dig at fylde benz på ;) |
|
|
00Void | Skrevet 18/04-06 18:12 | Jeg bor i skalborg.. Min oppakning er ikke det vilde. Dog stor nok til lysten til en tog + vandretur ikke er der.
Så det lyder rigtig godt :) Hvad er prisen? Samt hvilket nummer ønsker du at høre? | Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
|
|
kidcaffeine | Skrevet 18/04-06 18:22 | Palsgaard>
hvis altså du lære mig det så skal du vel også aflevere omkostningsfrit tilbage derovre i sverige? :)
Ja da, naturligvis... Men så giver jeg til gengæld en øl på den lokale bodega :P |
|
|
00Void | Skrevet 18/04-06 18:40 | Den har jeg ikke hørt. Og jeg ejer hverken banjo eller mundharmonika.. Dog er jeg i besidelse af et orgel og en guitar.. Orgelet kan nok godt slæbes med hvis du har en trailer eller et robust tag på din bil :) | Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
|
|
|
|
|