X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Strømforsyning?

Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 29/03-06 13:51, rettet 29/03-06 13:58 
Jeg skal have opladet mit digitalkamera, men da strømforsyningen er fra Amerika er det lidt svært at få den i stikket. Hvor kan jeg mon få en ny strømforsyning eller en rejseadapter i stil med den i linket. Jeg har brug for en hurtigst muligt, så helst i en "fysisk" butik.
Tak!

Rejseadapter
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KTCKTCSkrevet 29/03-06 14:02, rettet 29/03-06 14:03 
Du skal nok være glad for, at du ikke var i stand til at få den proppet i en dansk stikkontakt, for så havde du ret sikkert stået med en ildelugtende og ufunktionel strømforsyning. De bruger 110 volt hvor vi bruger 220, og derfor ville strømforsyningen ret sikkert brænde af, medmindre den har en voltage kontakt...

Umiddelbart vil jeg skyde på at det du søger er en "stepdown converter", som kan købes hos de fleste elektronik-bikse. Den behøver nok ikke at være ret kraftig, hvis den "kun" skal lade batteriet op i dit kamera.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 30/03-06 20:34 
Så blev den fixet, købte bare den adapter jeg linkede til og det virker fint!
KTCKTCSkrevet 31/03-06 01:06 
Hmmm, var din strømforsyning ikke 110V?
Medmindre den adapter du har købt, indeholder stepdown-converter, giver det ikke mening ellers...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 31/03-06 01:26 
Strømforsyninger til mobiltelefoner og digitalkameraer er som regel 110-220v, da det gør dem lidt nemmere at rejse med ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/04-06 11:01, rettet 02/04-06 11:02 
KTC>
Hmmm, var din strømforsyning ikke 110V?
Medmindre den adapter du har købt, indeholder stepdown-converter, giver det ikke mening ellers...

Adapteren er ikke stepdown, som Herold siger kan strømforsyningen klare 110-220 volt ...
KTCKTCSkrevet 02/04-06 19:32 
Så giver det hele mening igen :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig