|
jaes | Skrevet 02/02-15 22:34 | Der kommer et nyt spil i serien, sådan da, Monster Boy And The Wizard Of Booze. PS4 og pc er bekræftet, men det skulle komme på andre platforme også.
Udviklerne ikke har rettighederne til navnet, men de laver det i tæt samarbejde med seriens skaber, og ser det derved som et nyt spil i serien. Michiru Yamane, der har lavet musik til en lang række japanske spil, fx Castlevania: Symphony of the Night, komponerer flere af numrene.
http://www.pcgamer.com/monster-boy-and-the-wizard-of-booze-announced/
|
|
KillerBean2 | Skrevet 02/02-15 22:48 | Udviklerne ikke har rettighederne til navnet, men de laver det i tæt samarbejde med seriens skaber, og ser det derved som et nyt spil i serien.
Helt i seriens ånd :D | AV Intelligent Terminal
|
|
|
Sumez | Skrevet 02/02-15 23:31 | KillerBean2>
Udviklerne ikke har rettighederne til navnet, men de laver det i tæt samarbejde med seriens skaber, og ser det derved som et nyt spil i serien.
Helt i seriens ånd :D
Haha ja. Synes det her minder mere om et fangame end et rigtigt Wonderboy-spil, men seriens historie beviser at der ikke er noget mere Wonderboy-agtigt end at blive udgivet under en helt anden titel :D | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
|
|
Beano | Skrevet 02/06-16 16:38, rettet 02/06-16 16:39 | Umiddelbart ikke vild med stilen, men omvendt ikke sikker på hvordan det ellers skulle se ud :/ |
|
|
|
Sumez | Skrevet 02/06-16 16:59 | Tegnestilen i sig selv synes jeg er ret fed, og de animerede sekvenser i traileren synes jeg rammer stemningen supergodt. Men spillet i praksis har et virkelig ulækkert look der ligner noget som burde være et Free2Play spil på mobilen :S | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Bede-x | Skrevet 02/06-16 17:08 | Tough crowd. Ikke at jeg er specielt vild med stilen, men synes da det er tydeligt på traileren, at de har lagt mere kærlighed i projektet end det typiske flash spil. Det er selvfølgelig discount-agtigt. Lizardcube er et to mands team, så det var vel at forvente. Jeg synes det ser hæderligt ud og ikke kun rammerne taget i betragtning. | Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
|
|
|
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 05/06-16 10:11 | Sjovt som der hates på stilen. Jeg vil uden tøven gå så langt som at sige, at dette er det klart flotteste "flash-agtige" spil jeg længe har set.
Normalt hader jeg stilen så meget at jeg afholder mig fra at spille spillene. Castle Crashers står stadig for mig, som noget af det grimmeste der er blevet udgivet i nyere tid :) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
3of19 | Skrevet 05/06-16 15:01 | Helt enig ang Dragon's Trap remake KK.
Synes det ser rigtig pænt ud. Prøvede faktisk for et par måneder siden at spille det igen på min Mega Drive, men den er vist ikke helt rask mere. |
|
|
|
Beano | Skrevet 05/06-16 15:50 | Stilen vil ikke holde mig fra at give det en chance. Kan også være det fungerer bedre når man spiller det. Håber på fysisk udgivelse. |
|
|
|
|
slk486 | Skrevet 06/06-16 09:19 | Hvis Shantae får fysisk release er der da også en chance for Wonder Boy :) | j/k
|
|
Odin | Skrevet 06/06-16 09:21 | Wait, what? Får Shantae et fysisk release? Her? I Europa? |
|
|
Sumez | Skrevet 06/06-16 09:40 | Det er derfor man aldrig skal støtte Kickstarters uden fysiske udgaver. Det kommer alligevel i sidste ende :3 | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
slk486 | Skrevet 06/06-16 09:41 | ^ Jep :) | j/k
|
|
|
|
|
3of19 | Skrevet 23/09-16 09:38 | Hmm, stilen er ikke lige min kop te, men synes det større problem i WBR er at det er zoomet for meget ind. Kunne mpske gå an på en handheld, men på en stor skærm virker det for trangt for mig i hvert fald. Knap tid til at se hvad der kommer når man løber fremad. |
|
spectre | Skrevet 23/09-16 10:40 | Damn, det ligner virkeligt et dårlig mobil spil. Mangler der ikke rigtig mange frames animation over hele linien? | Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
|
|
slk486 | Skrevet 23/09-16 10:51, rettet 23/09-16 10:51 | Ja, det ser virkelig forfærdeligt ud :/ | j/k
|
|
Sumez | Skrevet 23/09-16 11:01 | Helt ærligt synes jeg at det giver mig det samme vibe som Dragon's Trap remaken. Jeg kan godt se at der er langt højere kvalitetsstandard i Dragon's Trap, men stilmæssigt er det det samme der gør at begge spil fremstår temmelig ulækre i min optik. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
Sumez | Skrevet 23/02-17 10:53 | Man kan også bare smide det spil man allerede har i sin Master System eller PC Engine :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Beano | Skrevet 23/02-17 11:01 | Fordi det har alle forbrugere naturligvis stående :D |
|
Sumez | Skrevet 23/02-17 11:31 | Hvis du ikke har, er du sikkert heller ikke så interesseret i at spille den originale udgave af spillet i forhold til den nye. Det har iøvrigt også allerede være genudgivet via Virtual Console. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Beano | Skrevet 23/02-17 11:32 | Stadig en fin bonus feature at have hvis man er interesseret i at se/prøve det originale spil. |
|
Sumez | Skrevet 23/02-17 11:42 | Absolut. Jeg er dog overrasket over at funktionen eksisterer. Det må betyde at gameplayet er 100% uændret fra originalen, hvilket fjerner det eneste enticement for at købe det for mit vedkommende. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Beano | Skrevet 23/02-17 11:44 | Ja det studsede jeg også over :) |
|
|
KillerBean2 | Skrevet 23/02-17 14:56 | Jeg sidder og sparker mig selv rigtig hårdt, fordi mit originale SMS-eksemplar bare står og samler støv på hylden :/ | AV Intelligent Terminal
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 26/02-17 21:22 | Hold nu kæft hvor er det flot! Rart med et 2D-spil der ikke ligner fucking opkast (Castle Crashers o. lign.) eller er animeret som sprællemænd!
Jeg håber, sikkert naivt, at det får en eller anden fysisk udgivelse. Jeg er mega klar på det her :)
Giant Bomb spiller det:
https://www.youtube.com/watch?v=cF695rZoSXQ | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|