|
Naiera | Skrevet 08/03-06 14:33 | Dagnabbit. På trods af at de har ændret så meget fra den slags FF vi kender, så kan US-udgivelsen ikke komme hurtigt nok. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
|
Chrono | Skrevet 08/03-06 15:53 | Det lover rigtigt godt! :D
Især når man ser på hvor få titler der ellers har scoret 40/40. | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Pieyanthikos | Skrevet 08/03-06 17:54 | Men sidste titel var trods alt Nintendogs - nok ikke lige en værdig 40/40-vinder i enhvers øjne :p
Ej, det ser godt ud, vil helt sikkert kigge nærmere på det når den tid kommer. |
|
|
Sumez | Skrevet 08/03-06 20:40 | Havde ellers tænkt mig at skære ned på Final Fantasy fremover, hehe. Men selvom det ikke rigtig er FF længere, er det jo stadig Square Enix, og de har både dygtige udviklere og lommerne fulde af penge. Så der kan vel ikke gå så meget galt. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Beano | Skrevet 08/03-06 20:53, rettet 08/03-06 20:57 | Nogen info om en ca. release dato i USA eller EU? |
|
JAA | Skrevet 09/03-06 00:22 | Før Nintendogs affæren havde jeg set det her som et uomtvisteligt godt tegn. Nu tager jeg det mere roligt. |
|
Naiera | Skrevet 09/03-06 08:01 | Så du forventer læssevis af 40/40ere i den nærmeste fremtid? | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
|
jaes | Skrevet 30/03-06 20:54 | Jeg kiggede i går et par gameplay-film og kom til at tænke på, om systemet med de foruddefinerede kameravinkler er erstattet med fri kamerakontrol som i Zelda, Tomb Raider m.fl.?
Håber det ikke, da jeg synes det mere cinematiske kamerasystem passer godt til japanske RPG'er. Sikkert pga. alle de filmklip de som regel indeholder. Men det er nu også rart, at man ikke skal slås med kameraet, men kan nøjes med at nyde spillet :) |
|
jaes | Skrevet 31/03-06 16:01 | Fandt svaret.
IGN>
Q: Can you tell us how the Final Fantasy XII camera system works?
Minaba: The camera system is fully 360 degrees and closer to FFXI in that you can see from the first person and third person. We aren't just working on backgrounds, but we're also creating things like the ceiling. You'll be able to view the ceiling as well.
[NOTE: we think by saying "first person," Minaba is referring to being able to look around at the world rather than moving around in first person. This would be in line with comments from yesterday. Whatever the case, having an FFXI-like behind-the-character perspective is a change for the series.]
|
|
|
gamma | Skrevet 02/06-06 04:26, rettet 02/06-06 04:27 | Selvom jeg elsker ff serien kan jeg ikke gøre andet end at tro at det ikke bliver godt. FF X-2 som havde missioner og sphere grid som noget helt nyt. Det var for mig en katastrofe og det er første gang jeg har syntes det om et ff spil og jeg har spillet alle fra 4 og op efter. Og nu med den nye måde at kampene foregår på (som jeg har set og synes at det ser dumt ud) kan det kun gå ned. Det eneste som jeg håber bliver godt er historien. |
|
Naiera | Skrevet 02/06-06 07:46 | Du HÅBER vel at det hele bliver godt men REGNER måske ikke med det?
Jeg har spillet demoen og fandt ikke kampene ødelæggende for spillet. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Octopath Traveler
|
|
gamma | Skrevet 02/06-06 12:00 | Selvfølgelig håber jeg det bliver godt. Men jeg har bare ikke meget tro tilbage ^_^ |
|