|
Michael_ | Skrevet 25/02-06 22:10 | Heh!
Treamacast... |
|
Mr. Life | Skrevet 25/02-06 22:48 | Læste om den for to år siden men jeg synes ikke om at jeg hørte noget om widescreen ? på den hjemmeside. |
|
Jmog | Skrevet 26/02-06 01:12 | Egentlig en rigtig dårlig idé. Flertallet af spillene understøtter jo ikke widescreen og vil derfor få forkerte proportioner. De skulle hellere have lavet den med 4:3-skærm. Så ville den også have passet i bredde til resten af maskinen, når den er klappet sammen. |
|
Naiera | Skrevet 26/02-06 01:22, rettet 26/02-06 01:24 | Det er også en ny version der omtales her. Den første Treamcast havde 4:3 skærm.
Link... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Dragon Quest III HD-2D ...
|
|
Jmog | Skrevet 26/02-06 01:57 | Se, den ser jo meget smartere ud. Hvis de så også kan lave den med ægte VGA-output i samtlige spil til LCD-skærmen (hvilket den nye i hvert fald ikke har), så ville der være grund til begejstring. |
|
Zzap! | Skrevet 26/02-06 11:50 | Hvis man kunne slippe for den ubrugelige LCD skærm, ville den jo være perfekt.
Mærkeligt egentlig, at der ikke er nogen der laver en slags Multi-Mega transportable CD afspiller version af Dreamcast. Det lykkedes jo rent faktisk for Sega for 3-4 år siden, at lave en SoC version af DC hardwaren. Så det burde kunne gøres meget billigt og let i dag. | Born to kill space
|
|
Naiera | Skrevet 26/02-06 11:56 | Jmog>
Se, den ser jo meget smartere ud. Hvis de så også kan lave den med ægte VGA-output i samtlige spil til LCD-skærmen (hvilket den nye i hvert fald ikke har), så ville der være grund til begejstring.
Den gamle har samme, elendige, composite-agtige forbindelse til skærmen. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Dragon Quest III HD-2D ...
|
|
3of19 | Skrevet 26/02-06 13:07 | Jmog>
Egentlig en rigtig dårlig idé. Flertallet af spillene understøtter jo ikke widescreen og vil derfor få forkerte proportioner. De skulle hellere have lavet den med 4:3-skærm. Så ville den også have passet i bredde til resten af maskinen, når den er klappet sammen.
Jeg tror ikke der er et eneste Dreamcast spil der understøtter 16:9. |
|
|
Mr. Life | Skrevet 26/02-06 18:38 | Hvor kan man egentligt købe dem, har ledt efter dem på Lik-Sang.com. :( |
|
Jmog | Skrevet 26/02-06 19:24 | 3of19>
Jeg tror ikke der er et eneste Dreamcast spil der understøtter 16:9.
Jo, der er da nogle stykker. Desværre annullerer de fleste af dem 16:9-understøttelsen, når de kører VGA.
http://www.hdtvarcade.com/othersystemslist.htm |
|
3of19 | Skrevet 26/02-06 20:02 | Metropolis Street Racer
(16:9 is an unlockable feature)
WTF? Hvorfor et unlockable? Det er da det mest tåbelige nogensinde... |
|
Jmog | Skrevet 26/02-06 23:36 | Ja, det må man sige.
"widescreen-ejer? Hah! Du skal da have lov til at spille hele spillet igennem, før du kan få lov at nyde grafikken fuldt ud. Så kan du lære det!" |
|