|
|
|
Darkbeat | Skrevet 28/11-12 23:24, rettet 28/11-12 23:24 | Vilde ting folk kan med Nintendo Letterbox. Jeg glæder mig til at se hvad folk har tegnet i Miiverse
http://youtu.be/2smHVCTcYdM |
|
Darken | Skrevet 29/11-12 11:53 | Den er for ond til at være en harmløs prank, men den er ret godt udført og minder meget om Fear 1 (spillet).
Link... | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Playkid | Skrevet 13/12-12 22:25 | Den er sikkert blevet postet før, men den kan godt tåle en repost skulle det være tilfældet :)
First Person Goomba | Spiller nu: Halo 3
|
|
|
|
GrillBillerDK | Skrevet 16/12-12 15:52 | Kan i forstille jer dette op toppen af .... Rundetårn.. æh..
http://www.youtube.com/watch?v=JSOKHvc9Obw
frem for et 270meter højt tårn i Las Vegas | At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
|
|
Darken | Skrevet 16/12-12 18:28 | "Hero Complex" er en blandet fornøjelse. Men lige denne med Peter Weller (Robocop himself) er helt ok, men da den når understående punkt, så har han lige brug for at få luftet nogle ting omkring directing.
Og bemærk det citat han kommer med til sidst omkring opvask, mere plet kan man vist ikke ramme :D
Peter Weller omkring dårlige/doven directing | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 23/12-12 08:51, rettet 23/12-12 08:52 | Lidt i samme boldgade så er der heller ikke noget helt så fantastisk som juleklassikeren "Baby it's cold outside" hvis man liiiiige lytter lidt efter hvad der egentlig bliver sunget
Julestemning smager af rohypnol |
|
|
|
|
Sonic | Skrevet 27/12-12 00:18 | De små svin skulle så meget stilles til ansvar. Magen til idioti. | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
solid snake | Skrevet 27/12-12 03:33 | Det skulle da ellers bringer held og få en fugleklat i hovedet.. :D | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 01/01-13 20:30 | Den katolske kirke har ofte måtte ligge ryg til mange jokes men nu har standup komikeren Louis CK har besøgt dem for at finde ud af hvad det egentlig går ud på
http://youtu.be/VABSoHYQr6k |
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 01/01-13 21:12 | Sonic>
Trylle...
"Is that dollar hanging on a string?"
"Well, do you know about witchcraft? ....It's possessed."
"Well, let me possess it then"
Kold som is! :D |
|
Sonic | Skrevet 03/01-13 19:55 | Jeg skal dælme aldrig ud i den russiske trafik, efter at have set dette :P
Russere kan ikke køre bil! | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
Olimar | Skrevet 03/01-13 20:34, rettet 03/01-13 20:39 | Nu forstår man den overdrevne brug af dash cams i rusland... hvad er det der sker ved 4.03 ? Kører han ind i noget ? |
|
Greaseball | Skrevet 03/01-13 21:48 | For pokker det var noget skidt kørsels. Det får jo selv København til at virke fredeligt.
In Mother Russia.. Vodka drive cars.
Godt lide dem ved 05:50 som bare tager deres tasker og lade bilen stå oO |
|
Konsolkongen | Skrevet 03/01-13 22:05 | Jeg håber ikke der var nogen der kom slemt til skade. Jeg må desværre indrømme at jeg fandt videoen svært underholdende :( | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 03/01-13 22:20 | @Olimar: Dashcams i bilen er ikke kun fordi de kører råddent men fordi de alle sammen prøver at snyde med forskringen. Vildt af et helt land er så tyvagtigt at man bliver nødt til at have dash cams :D |
|
GrillBillerDK | Skrevet 04/01-13 20:57 | Sonic>
Jeg skal dælme aldrig ud i den russiske trafik, efter at have set dette :P
Nu er det jo heller ikke ligefrem sønderomme trafikvej ;)
her er et klip fra da jeg var i rusland ;)
[LINK]http://youtu.be/sE87dP29bq4?t=1m36s[/LINK] | At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
|
|
|
KTC | Skrevet 06/01-13 13:42 | Det er ret tydelig for mig at det er en parodi (fake).
Men derfor er det stadig synd at behandle spillene som de gør, bare for at tage pis på Hoarders... | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Konsolkongen | Skrevet 06/01-13 13:47 | Ja det er godt nok svinsk som de behandles og der er nogle ret dyre imellem :/ | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
solid snake | Skrevet 07/01-13 00:07 | Hvad sker der når man bremser lidt for hårdt....
Breeeeemss | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|