|
|
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 18/09-08 14:28 | Mens jeg sad og lurede på den anden Carlito video faldt jeg over den hér...
Da jeg var knægt var Wrestling noget med Hulk Hogan og Ultimate Warrior og nogen andre store brød som stod og klaskede til hinanden i en ring... Jeg kan se at de har lavet det om for det bedre :D
http://www.youtube.com/watch?v=-Zthx1BjQ_c&feature=related |
|
Darken | Skrevet 18/09-08 16:50 | Nyt Halflife spil på vej?
Og det ser ud til at starte som det første... måske et remake med HD textures?
Vurder selv | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
solid snake | Skrevet 21/09-08 04:21 | Det er den mest utrolig undervands oplevelse,
jeg nogensiden har set. Det er en meget speciel stripperdans
Jenn's Sexy Underwater Striptease | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
silverstar | Skrevet 21/09-08 15:05 | solid snake>
Det er den mest utrolig undervands oplevelse,
jeg nogensiden har set. Det er en meget speciel stripperdans
Tja, hver sin lyst... :) | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
solid snake | Skrevet 21/09-08 18:57 | Griner, men du må da indrømme, at du ikke har set så speciel en dans før.. :-D | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
neros | Skrevet 22/09-08 20:30, rettet 22/09-08 20:31 | Svensk pige!!! WOOOOO! O-Kay!
Damn hahahaha! | Bashful Neophyte
|
|
|
|
|
Darken | Skrevet 24/09-08 04:42 | Synes det er bedst at se den hele
Den fulde sekvens | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 24/09-08 22:37 | The danish entry!
Frandsen | Bashful Neophyte
|
|
neros | Skrevet 24/09-08 22:37 | Tror jeg bliver nødt til at se den Saturn film :-) | Bashful Neophyte
|
|
jaes | Skrevet 24/09-08 22:41 | neros>
Gudfader bevares!
Sådan her skal det lyde:
Det indlæg skulle have haft spoiler-advarsel :( |
|
solid snake | Skrevet 24/09-08 23:12, rettet 24/09-08 23:13 |
Jeg vil nu ikke give dig ret i at det er dansktop musik
Tjek dette link med Selveste Tommy Seebach med nummeret Apache Det er hvad man kalder ægte dansktop musik fra 70erne.. :-O Åh nej..
Gips jeg troede ikke man kunne få mareridt af at høre sådan noget, jaa jeg vil nu ikke kalde det musik..
Tommy Seebach med nummeret Apache | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Darkbeat | Skrevet 25/09-08 08:40 | solid snake>
Jeg vil nu ikke give dig ret i at det er dansktop musik
DanskBUND musik ville nok også have været mere korrekt. |
|
Darken | Skrevet 25/09-08 20:21 | Næste gang jeg har en dårlig dag på arbejdet, vil jeg bare tænke på ham her:
Dårlig dag på arbejdet. | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
neros | Skrevet 25/09-08 20:43 | Det må da være filmtræk???
Jeg er lamslået....! | Bashful Neophyte
|
|
GrillBillerDK | Skrevet 25/09-08 20:56 | Darken>
Næste gang jeg har en dårlig dag på arbejdet, vil jeg bare tænke på ham her:
Dette er en endnu være dag...
http://www.youtube.com/watch?v=U3eEOUkbxrA | At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
|
|
neros | Skrevet 25/09-08 21:10 | Så synes jeg den første var langt mere rædselsfuld og kun noget man kan se i komediefilm og den slags. Hold kæft hvor er det voldsomt klamt. Først bliver han pisset på og Så....Ja jeg ved ikke hvad jeg skal sige..! | Bashful Neophyte
|
|
|
|
|
|
|
|
NuckingBigFuts | Skrevet 06/10-08 08:07 |
Sjvot du nævner det! jeg har bare denne sang på hjernen
Transylvanian Hunger | Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
|
|
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 07/10-08 21:58 | Christel om popkultur
Link... | Bashful Neophyte
|
|
neros | Skrevet 07/10-08 22:00 | Winnie og Karinas brevkasse - Skoletræt
|
|
neros | Skrevet 07/10-08 22:01 | Flemmings helte-Piger på prøveløsladelse - karina om børn
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 08/10-08 21:16, rettet 08/10-08 21:16 |
"This gun isn't even legal in the U.S. If you want it that bad, leave the country. We can't own anything past a .500, otherwise its known as a "destructive device"."
:) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
solid snake | Skrevet 08/10-08 21:33 | Så må den Panda godt nok ønsker mange gange, da 3 nys i træk, giver et ønske.. | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
solid snake | Skrevet 09/10-08 16:43 | He he de har bundet et talende rådyr fast til bilen.. :-D
Det er skægt
Så er der skjult kamera | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|