|
neros | Skrevet 09/04-08 10:14, rettet 09/04-08 10:48 | Er der nogen som kan fortælle hvor denne video er taget fra? Synes jeg har set det før men kan ikke huske hvor? Det er rimelig genialt. Det er ihvertfald ikke den rigtige musik video til sangen.
Private - We Got Some Breaking Up to Do | Bashful Neophyte
|
|
Q | Skrevet 09/04-08 10:31 | Det er en Arctic Monkeys video. Står både i Info og Comments | It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
|
|
neros | Skrevet 09/04-08 10:47 | Ja men sådan noget gider jeg da ikke læse ;-)
Men tak for svaret. | Bashful Neophyte
|
|
|
Chrono | Skrevet 11/04-08 21:36, rettet 11/04-08 23:56 | Ville du ønske verden foregik i tredjepersonsperspektiv? Så skulle du måske prøve den her:
Avatar Machine | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 15/04-08 12:38 | Her er den legendariske gamle H-Street skate video. Damn det er lang tid siden jeg har set den. Et must see hvis man har været en skater ligesom mig ;-)
Nu har jeg bare mit longboard, men det er jeg også meget glad for!
H-STREET Skate video | Bashful Neophyte
|
|
neros | Skrevet 15/04-08 12:46 | Lidt lækkert longboading..!
Link... | Bashful Neophyte
|
|
Chrono | Skrevet 15/04-08 12:59 | Sådan opstod idéerne til Pac-man, Bubble Bobble, Q-bert mm. - eller ikke :)
Link | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
|
|
|
|
Chrono | Skrevet 20/04-08 00:27 | Heh, meget sjovt når man lige har spillet Empire of Steel - bare et almindeligt "henad-spil" :D | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
Marvel-Man | Skrevet 20/04-08 09:59 | BEHOLD! The 10th Dimension!
(En lille 'forklaring' på hvordan tingene hænger sammen)
10th Dimension | GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
|
|
|
|
Darken | Skrevet 30/04-08 18:23 | Se! Det behøver ikke altsammen at være gangster rap =D
Design Coding | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
neros | Skrevet 02/05-08 13:02, rettet 02/05-08 13:02 | Så kan de lærer det! Meget sur tyr går amok på tilskuere.
Pissed Off Bull | Bashful Neophyte
|
|
|
solid snake | Skrevet 06/05-08 02:59 | Så er det endelig blevet opdaget at Nintendo var bygget længe før vi fik strøm, Så allerede da Fred Flinstons levede spillede de på den gamle Nes.
Tjeck selv beviserne herunder.. :-D
Nintendo længe før vi fik strøm | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 10/05-08 16:51 | ...og en til det langsomme ;-)
Link... | Bashful Neophyte
|
|
Chrono | Skrevet 10/05-08 17:18 | Darkbeat>
Jeg har lavet en top 5 over nogen Capcom spil som der burde være nogen flere af.
Det er da ret godt. Do more! I mellemtiden må jeg da lige få set lidt på det der Shantae. | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
neros | Skrevet 11/05-08 08:31 | Hvordan kan du undgå ikke at få Final Fight, Alien VS Predator, Vamipre Savior eller Street Fighter Third Strike ind i din top 5 liste? Hvis du har i sinde at lave flere top 5 lister forstår jeg heller ingenting? There can only be one ;-) | Bashful Neophyte
|
|
neros | Skrevet 11/05-08 08:32 | Darkbeat>
Jeg har lavet en top 5 over nogen Capcom spil som der burde være nogen flere af.
Hvordan kan du undgå ikke at få Final Fight, Alien VS Predator, Vamipre Savior eller Street Fighter Third Strike ind i din top 5 liste? Hvis du har i sinde at lave flere top 5 lister forstår jeg heller ingenting? There can only be one ;-) | Bashful Neophyte
|
|
Chrono | Skrevet 11/05-08 08:34 | Hvordan er de spil lige på nogen måde oversete? | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
neros | Skrevet 11/05-08 09:04, rettet 11/05-08 09:04 | ..og igen skal neros lærer at læse før man skriver hehe :-)
Er vist ikke helt vågen endnu
"Top 5 Underappreciated" I get it now sorry. | Bashful Neophyte
|
|
Herold | Skrevet 11/05-08 09:42 | Darkbeat>
I skal ikke tage jer af min accent >_>
"Shantae has to collect powerups to get new powerups" - Nåerh, okay! Ej, jeg synes faktisk det var meget godt. Jeg gad også godt høre dig lave en Arnold-impersonation med den accent :D | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 12/05-08 16:01 | Herold>
Darkbeat>
I skal ikke tage jer af min accent >_>
"Shantae has to collect powerups to get new powerups" - Nåerh, okay! Ej, jeg synes faktisk det var meget godt. Jeg gad også godt høre dig lave en Arnold-impersonation med den accent :D
Ja jeg opdagede også pleonasmen efter jeg havde uploadet det (2 steder endda). Det skulle have været "powerups to get new powers" :S |
|
Darkbeat | Skrevet 12/05-08 16:09 | neros>
Hvordan kan du undgå ikke at få Final Fight, Alien VS Predator, Vamipre Savior eller Street Fighter Third Strike ind i din top 5 liste? Hvis du har i sinde at lave flere top 5 lister forstår jeg heller ingenting? There can only be one ;-)
Der er også D&D Shadows Over Mystra og Tower of Doom spillende som heller ikke kan anbefales for meget.
Hmm... Det skulle måske have været en top 20 |
|
neros | Skrevet 12/05-08 18:21, rettet 12/05-08 18:21 | Det kan du have helt ret i, men jeg mangler stadig D&D collection spillene til min Saturn samling :-( | Bashful Neophyte
|
|
|
Born2Play | Skrevet 13/05-08 21:07 |
Min Ipod kører det Slave nummer i mit øre næsten dagligt :-) | Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
|
|
neros | Skrevet 13/05-08 21:10, rettet 13/05-08 21:12 | Det er et fantastisk nummer :-)
Der er vist også et nummer jeg fandt den anden dag som hedder noget i stil med StoneJam også fra Slave. Rigtig fed funkmusik må man sige. | Bashful Neophyte
|
|
|
|
|
|