neros | Skrevet 18/02-08 22:47 | SUPER FEDT nummer der! :D | Bashful Neophyte
|
|
neros | Skrevet 18/02-08 22:51 | Når jeg får min PS3 skal jeg eje det her spil.
Er der nogen som kan fortælle mig hvordan det er muligt at spille en musik video på dashboardet. Det er godt nok super sejt at man kan det ihvertfald.
High Velocity Bowling | Bashful Neophyte
|
|
|
KroeboCop | Skrevet 19/02-08 12:04 | Det hed "stop en halv" og også "Det jo løgn" engang. | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 19/02-08 21:53 | Snyder mand ;-) | Bashful Neophyte
|
|
Hyakotake | Skrevet 20/02-08 12:49 | Hmmm, er det ikke bare en reklame for at man skal studere IT (det står der til sidst)? De kan selvfølgelig også have brugt en "rigtig" hacker, men det kan lige så nemt være totalt opstillet, og bare lavet i hjemmevideo-stilen. Jeg er i hvert fald ikke overbevist. |
|
|
|
|
|
|
solid snake | Skrevet 23/02-08 23:44 | Dette er en scene som jeg betragter som den mest tåbelige jeg nogensiden har set. Det drejer som om den gamle Batman film med Adam West, hvor Batman kæmper med en haj..
Vil han klare det?
Hvordan vil han klare det?
Se med i næste afsnit af Batman lige her
Holy Shark Batman... | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
|
Darken | Skrevet 24/02-08 17:23 | Hyakotake>
Windows Symphony!
Det er ikke sin første af slagsen, men der er et par steder i den der bare lyder fedt ;) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
neros | Skrevet 25/02-08 08:29 | Damn det skal jeg se :-) | Bashful Neophyte
|
|
neros | Skrevet 25/02-08 15:02 | Best of Tourette's Guy
Link... | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 27/02-08 09:16 | AMERICAN JESUS..! Bad Religion rules.
|
|
|
neros | Skrevet 28/02-08 13:51 | The Worst Stunt scene ever :D
|
|
|
|
GrillBillerDK | Skrevet 02/03-08 22:52 | næ.. men Engaged og MS har også sørget for at han har fået sig en xbox360... | At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
|
|
Playkid | Skrevet 02/03-08 23:38 | Jeg så det på youtube for nogen tid siden, personen der havde uploadet videoen havde vist gemt den som en "overraskelse" (som han så fik senere), og puttet tøj i kassen.
Fremgår dog ikke ret godt af videoen, hvilket virker lidt mærkeligt. | Spiller nu: Halo 3
|
|
solid snake | Skrevet 04/03-08 09:09 | Meget kan man siger om denne mand,
især han har munden fuld..
Kim Larsens overmand | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
|
|
Beano | Skrevet 04/03-08 11:15 | GrillBillerDK>
"yes yes... Jeg får en Xbox360... nææ,, hov... Jamen det er jo kun tøj.. hulk hulk..."
Så først videoen nu - wow sikke nogle tåber til forældre. Virkeligt led gjort! |
|
Darken | Skrevet 04/03-08 17:30 | Hyakotake>
Dette link er mere end bare de sædvanlige 2-minutters grineflip. Det er top-prof kortfilm, som jeg virkelig synes er et kig værd!
Stenede dem lige igennem, den første var griner nok, 2 og 3 var ikke noget for mig. 4'eren var rigtig fed og 5'eren var bare go stil.
Så enig, helt klart et kig værd | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
neros | Skrevet 05/03-08 08:36, rettet 05/03-08 08:40 | David Shrigley er hyle morsomt.
neros præsentere: David Shrigley+Blur+Shynola
|
|
|
neros | Skrevet 05/03-08 11:19 | Hmm..! Ved ikke lige hvor jeg skal placere dette spørgsmål, men jeg søger et program som kan downloade youtube videoer. Jeg ved det findes for jeg så en kunstvideo den anden dag hvor en kunstner havde lavet en lille compilation af youtube videoer.
Nogle gode ideer? | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 05/03-08 11:58 | YES fantastisk! Takker. Så er det bare med at komme igang. | Bashful Neophyte
|
|
Syrefox | Skrevet 08/03-08 01:31 | Jeg spillede fodbold med denne her Martin sidste år.
Her er for historien, Martin optager denne video for at sende den til sin kæreste men ved en fejl sender han den til en "kammerat", kammeraten smider den så op på youtube.
Se Martin her! |
|
neros | Skrevet 09/03-08 21:34 | Arnold kills people...bing.. bing.. bing! :D
|
|
|
|
|
|
Alf81 | Skrevet 13/03-08 15:44, rettet 13/03-08 15:49 | Hanky>
Ved ikke om den har været postet tidligere, men here goes:
Guitar Hero til C64!
Neeej, hvor er det sejt! Nummeret i Part 2 er virkelig godt. Så fedt! | Ting om dét og pis.
|
|
|
neros | Skrevet 19/03-08 12:52 | Kyukyoku Tiger II til min Saturn venter jeg på at få ind af døren til min Saturn. Endelig er der kommet et gameplay op på youtube. Synes dog at det er som om der er lidt slowdown, andre som kan bekræfte eller afkræfte dette, som måske har spillet liggende. Ellers ser det rigtig godt ud. Glæder mig :-)
|
|