|
|
Darken | Skrevet 17/01-08 00:19 | heh kan du ikke bare lave et topic med alle linksne? | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
jaes | Skrevet 17/01-08 01:58, rettet 17/01-08 01:59 | Vist nok et meget klassisk klip af nogle folk, som spiller Live Action Roleplaying. Sikkert en fin hobby, men lige det her klip får det til at virke meget geeky :)
Lightning Bolt, Lightning Bolt, Lightning Bolt. |
|
neros | Skrevet 17/01-08 09:26 | Mere behøver der ikke siges.
WEST UUUUUP!
Link... | Bashful Neophyte
|
|
Kalicola | Skrevet 17/01-08 10:21 | Sådan her skal det bare gøres. De er SÅ ligeglade :) Lot's of ass, lots of money.
Tip Drill | For The Love Of The Game
|
|
Hyakotake | Skrevet 17/01-08 10:31 | Nintendo burde smide et par millioner i den fyrs retning og skynde sig at snuppe hans patentrettigheder... ellers kan de sgu ikke se potentialet i det her egentlig ganske simple trick. Det er ALT for sejt! Hvis vi trænger til en revolution i f.eks. FPS-genren, så ligger den ligefor!
Virtual Wii |
|
Kalicola | Skrevet 17/01-08 10:38 | Hyakotake: Ja det er sindsygt fedt det der. | For The Love Of The Game
|
|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 17/01-08 16:27 | Virkelighedens Daredevil er 14 år og sort (eller hvilken term der nu er PC disse dage)! :-)
Echo location |
|
neros | Skrevet 17/01-08 16:37 |
ThaAlkaholiks! Damn jeg har faktisk været på udkig efter det nummer der. Tak Alf81 :-) | Bashful Neophyte
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 17/01-08 17:32 | Johnny Lee er genial! Det billige Whiteboard ser endda ud til at være brugtbart, og ikke bare seværdigt. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Darken | Skrevet 17/01-08 18:10 | ja ser rimmelig cool ud | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
Elgen | Skrevet 17/01-08 20:22 | Ved godt at det ikke just er en video, men kunne ikke lige finde en tilsvarende tråd med billeder.
Historien er, at jeg sendte konen i byen efter batterier til vores WiiRemotes, og resultatet synes jeg bestemt var et billede værd (det er jo nærmest blafemi). };-)
| Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 17/01-08 21:26 | Hahahahaaa, Elgen!
"Wii - powered by Sony!" Go' humor! |
|
|
Darken | Skrevet 19/01-08 14:26 | rimmelig gennemført =) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
neros | Skrevet 21/01-08 16:07 | Manden er gal....!
|
|
pingpong | Skrevet 21/01-08 16:37 | godt nok ikke en videogoogle site, men stadig ganske underholdende... og den mand er ikke glad for at lege med nåle
skumle smagsløg |
|
Hyakotake | Skrevet 21/01-08 17:20 | neros>
Manden er gal....!
Så har du ikke set hans nyeste takketale for en Scientology-fortjenstmedalje! |
|
neros | Skrevet 21/01-08 17:36 | Har du et link? | Bashful Neophyte
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 21/01-08 18:13, rettet 21/01-08 18:13 | Tom har fuldstændig tabt småkagen. Synd men sandt.
Her den omtalte video, hvor han takker Scientology. Det vilde er at mange amerikanere rent faktisk tror på manden, og melder sig ind, men overser at han er rablende sindsyg.
Tom tom tom.... | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Sonic | Skrevet 21/01-08 18:35 | Skræmmende nok jo. Har Scientology egentligt noget med New World Order at gøre, eller er de to vidt forskellige? | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 21/01-08 18:48 | Så vidt jeg ved har de ikke noget med hinanden at gøre. Tænker du på New World Order i konspirations sammenhænge (illuminati)? Eller er der en gruppe der har undgået min radar? | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Sonic | Skrevet 21/01-08 18:49 | Nej det er Illuminati jeg tænker på her. Mit undren kommer sig af, at på et billede af en af deres kirker (vist nok på den danske wiki), er der et pyramide symbol under navnet Scientology. Så tænkte på om de to mon var connected på en måde. | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 21/01-08 19:00 | Tja nu er Illuminati ikke nogen officiel institution, men udelukkende en del af en konspirationsteori. Hvis gruppen eksistere vil jeg vurdere at de to organisationer ikke har noget med hinanden at gøre. Illuminati skulle ifølge konspirationsteorien, jo arbejde i det skjulte (deraf navnet).
Symbolet på kirken er en ren tilfældighed. | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
Hyakotake | Skrevet 21/01-08 19:21 | Ja, det er totalt random. De havde planer om at bruge et omvendt kors med små hagekors på hver endestykke, men det blev stoppet i deres PR-afdeling kort før lanceringen af religionens første pressemeddelelse... og så havde de travlt med at finde på noget andet.
Nå, det var ikke lige det du mente med "tilfældighed"? :) |
|
Nuclear Deter... | Skrevet 21/01-08 19:38, rettet 21/01-08 19:38 | Sammenfaldet er en tilfældighed, din ordkløver :p | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
neros | Skrevet 21/01-08 21:39, rettet 21/01-08 21:40 | Echelon VI>
Her den omtalte video, hvor han takker Scientology. Det vilde er at mange amerikanere rent faktisk tror på manden, og melder sig ind, men overser at han er rablende sindsyg.
Damn den mand er jo skingrende sindsyg! Man tror jo næsten det er skuespil :-) Han er den nye messiah. Forstil jer hvis folk som ham fik magten i USA.....
Tom The Savior.
Save Katie! | Bashful Neophyte
|
|
Nuclear Deter... | Skrevet 21/01-08 23:02 | Det er næppe skuespil - det skader kun Toms egen person, og det så vidt jeg ved almen kendt at han er stor tilhænger af scientology.
Jeg synes allerede amerikanerne har valgt en rablende sindsyg mand til at lede dem. Ooooohhh no he did'n!? | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
TL | Skrevet 23/01-08 14:12 | I min nørden inde i World of Warcrafts verden, har jeg også startet på at skrive på div. fora..
En af de bedste PVP'ere, har lavet en video om sig selv.
Jeg ved ikke om det er 100% skuespil, eller om det virkelig ér ham... Og der findes ikke rigtig noget bevis for at det faktisk ér ham der spiller på Athene (den bedste paladin på 5v5 pvp ladder i den battlegroup). Men syntes jeg ville dele det her, det er blevet et fænomen på nettet. :p
The best paladin in the world | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 23/01-08 20:07 | Fed basgang! Sidder og forestiller mig grebene på Guitar Hero :-D |
|
|
|
neros | Skrevet 25/01-08 11:07 | SLAMBALL er her!
Eller nu er det her ;-)
SlamBall video | Bashful Neophyte
|
|
Hyakotake | Skrevet 25/01-08 11:36 | Det vil jeg SÅ gerne se nogle kampe af!!! Men hvis det er scripted som wrestling kan de eddermame glemme det. Jeg vil se ægte skill, ikke noget planlagt pladder. |
|
neros | Skrevet 25/01-08 12:00, rettet 25/01-08 12:04 | Scripted som wrestling? Nej det håber jeg heller ikke. Det SKAL og må da være for real. Ja og hvor kan man se nogle kampe?
Edit: Ham i den blå trøje siger det ikke er fake som i wrestling! | Bashful Neophyte
|
|
Alf81 | Skrevet 25/01-08 12:12 | Det må være fredagens edit :D | Ting om dét og pis.
|
|
neros | Skrevet 25/01-08 12:20, rettet 25/01-08 12:20 | Fnis...! :D
Ja ham kender vi da alle ;-) | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 28/01-08 15:40 | Justice - D.A.N.C.E
Superfed musik video. Tror bare man godt kunne gå hen at blive lidt træt af sangen hvis man hører den for meget ;-)
|
|
Darken | Skrevet 28/01-08 19:07, rettet 28/01-08 19:08 | Kantinen på dødsstjernen...
Kantinen på dødsstjernen... | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|