Konsolkongen | Skrevet 14/06-07 17:43 | Det er da næsten synd for hende. Man kan høre hvor pinlig hun bliver over det. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
King Chaos | Skrevet 14/06-07 23:23 | Simon says: "She's perfect!" ...det er sgu ikke hver dag man hører det :D |
|
Darken | Skrevet 15/06-07 11:34, rettet 15/06-07 11:36 | Link fundet på Ctrl+alt+del:
Interesting Argument About Global Warming
http://www.break.com/index/tough-to-argue.html
Det er som titlen siger et interesant argument,hvorvidt man
er enig eller ej (især da han holder det ret så simpelt).
Så synes jeg stadig at tanken er rigtig nok. Har kun set/hørt
diskutioner om global opvarmning, der gik i detaljer om hvorvidt
hvilket ting er vores skyld og hvad der kan eller ik kan ske.
(Al Gore's "A inconvient truth" blev da også lige kort nævnt)
Edit: KC, siger han ikke "she's pitch perfect" ? sådan hørte jeg det, men ja det klarede hun ret godt ;) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
King Chaos | Skrevet 15/06-07 13:51 | Darken>
Edit: KC, siger han ikke "she's pitch perfect" ? sådan hørte jeg det, men ja det klarede hun ret godt ;)
Jow, det kan sagtens være... jeg er gammel og døv... slutresultatet er det samme :) |
|
|
|
|
|
Darken | Skrevet 18/06-07 03:17 | Det var faktisk en ret interessant udsendelse (især da jeg selv døjer med barbering =\ nederen ting! ).
Og så er det altid rart at samle nye ubruglige facts op, som folk HADER at jeg smider rundt med ind imellem (et tørt skæghår er åbenbart lige så hårdt at skære som en kobber tråd af samme tykkelse)... det er nemt nok at gøre, men det kræver øvelse at finde/vente til de rigtige tidspunkter og så de rigtige ubrugelige facts (med den rigtige formulering).
Man ved man har ramt rigtigt når de ikke kun går "eh?", men at man kan se folks ansigt, at de tygger på informationen for at se om de kender noget til det og om det er noget de kan sige er rigtigt eller ej. Guld værd ;) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
|
|
|
|
Darken | Skrevet 20/06-07 09:01 | enig bede ;) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
neros | Skrevet 21/06-07 08:46, rettet 21/06-07 09:32 | WOW! Det spil vil jeg gerne have fingrene i ;D! Men sig mig jeg synes IA'en er lidt ringe...!
Imponerende uden klip.
Jeg må havde den film også.
Edit: hrmm hmm AI.... | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 22/06-07 15:46, rettet 22/06-07 15:47 | Min gud det er sgu for sindsygt. Man har godt hørt historier om det, men troede sgu ikke helt på det :O! Så kan den vel også sluge et menneske!
Men det er nu ikke en flodhest men en stor gris af en slags ;-)!
ANACONDA | Bashful Neophyte
|
|
|
|
|
|
|
|
Darken | Skrevet 23/06-07 15:24 | kan ikke andet end at fryde mig noget så voldsomt når folk involveret i tyrefægtning kommer til skade... HA! | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
KroeboCop | Skrevet 23/06-07 16:21 | Sådan har jeg det også:=) | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
|
|
|
|
Rooney | Skrevet 24/06-07 19:33, rettet 24/06-07 19:35 | http://www.youtube.com/watch?v=OTyw6cq86kY
Yippee-ki-yay, motherfucker
Die Hard, er den måske eneste film jeg kan se tre gange i træk, uden at blive træt af den. Genialt action mesterværk.
En skam at 4'eren ikke er super fremragende, but it get's the job done, sort of. | Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
|
|
|
|
|
KLT | Skrevet 25/06-07 23:02 | Darken>
kan ikke andet end at fryde mig noget så voldsomt når folk involveret i tyrefægtning kommer til skade... HA!
Indeed nice said there.
Tyrefægtning er en ufattelig tragisk 'tradition', noget der lever videre på de indtægter som turistindustrien giver til den branche i de områder hvor det praktiseres i Spanien stadig, for langt størstedelen af befolkningen specielt de unge er klart modstandere af det.
Tragisk er det også, at EU ifølge Amsterdam traktaten fra 1998 der også omhandler dyrevelfærd godkender og legaliserer mishandling og tortur som tyrefægtning er, med den begrundelse at det er en vigtig del af Spaniens kulturarv.
Ja fair nok spader, så skal vi også indlemme visse nye potentielle EU lande som praktiserer brud på menneskerettighederne fordi det er noget de altid har gjort?
Nej tag jer sammen EU og få sat en stopper for denne undtagelse i traktaten for visse lande som fx Spanien.
Anyway fandt også følgende klip fra en TV udsendelse ret morsomt.
http://youtube.com/watch?v=-HNR-hhtRJY&mode=related&search= | 9/11 Was An Inside Job
|
|
|
Alf81 | Skrevet 28/06-07 22:18, rettet 28/06-07 22:37 | Næsten umuligt at finde info omkring dette smukke fightspil. Hvis nogen kender noget til det, må I endelig sige til!
Tohgeki: http://youtube.com/watch?v=Baazgkh2KLM
EDIT: Det eneste jeg selv kender til spillet, er at det har været brugt til SBO. | Ting om dét og pis.
|
|
|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 01/07-07 11:18 | Nej hvor smart! Japansk "birth control" i den bedste sendetid! |
|
neros | Skrevet 01/07-07 14:09 | Se lige de her slag! Ser nu meget ægte ud og mon ikke de kunne banke Jet li.
Link... | Bashful Neophyte
|
|
|
|
00Void | Skrevet 01/07-07 16:56 |
hahahaha, jeg elsker japanere. haha | Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
|
|
|