Hyakotake | Skrevet 18/11-06 17:39 | Sweetness, jaes! Det minder mig om "A Cello Rondo"-fyren, som selv ordner hele musikstykket (har vist været linket før, men tåler helt klart en gentagelse).
A Cello Rondo |
|
|
|
|
|
|
|
|
jaes | Skrevet 05/12-06 07:46 | I en lille brandert til en fest på Playboy Mansion fortæller David Jaffe (instruktør på God of War) lidt om God of War-serien, kampsystemet i Devil May Cry og sin status som B-instruktør :D
http://www.youtube.com/watch?v=slIAhNwksm0&eurl= |
|
|
Naiera | Skrevet 27/12-06 21:34 | Verdens værste jæger.
Link... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
Søster Salsa | Skrevet 04/01-07 21:26 | Beklager meget hvis den har været linket til før
Mario i GTA: Vice city | Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
|
|
|
|
Q | Skrevet 05/01-07 01:26 | Nåede han alligevel til Løkken? Jeg havde nu ellers hørt at han har været en smule ophængt på de sidste... | It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
|
|
|
|
Rooney | Skrevet 14/01-07 13:23 | Smukt lavet.
Det tragiske er blot, at det 1 minut og 15 sekunder filmen varer, er bedre end hele Episode I og II tilsammen....og alt det i Jedi som involverer Ewoks. | Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
|
|
|
|
Chrono | Skrevet 20/01-07 19:38 | Ham der påstod at "The Nintendo DS sucks!" påstår nu også at "The Nintendo Wii sucks!". Look it up folks!
Advarsel: Han er nøgen denne gang | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 26/01-07 22:37, rettet 27/01-07 13:47 | Bleh :-P Det er spas det hele!
Must see (som om alle de andre ikke også er):
EDIT: Link rettet (oprindelige duede ikke)
Ryu vs Scorpion! |
|
|
Hyakotake | Skrevet 27/01-07 11:02 | Æh, kan du forklare Xbox-referencen? Jeg kan kun se en Burger King-reference. |
|
|
Chrono | Skrevet 28/01-07 19:12 |
Three PS3s | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Zzap! | Skrevet 28/01-07 20:55 | ^^^
Den er faktisk så sjov at man kunne mistænke den for at være viral marketing stunt fra Sony... Hvis det ikke lige det var fordi vi ved hvor dårlige de er til det normalt. | Born to kill space
|
|
|
|
|
|
Rooney | Skrevet 03/02-07 23:07 | Hvorfor poster du et indlæg som allerede er postet én gang før? | Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
|
|
GrillBillerDK | Skrevet 04/02-07 08:42 | du siger noget... | At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
|
|
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 05/02-07 23:41 | Rart at se at vi efterhånden er nogle stykker der er hoppet på linux vognen. Det er heldigvis ikke sværere end at slå evt. problemer op i en guide. Jeg skal i hvert fald aldrig tilbage til windows. | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Bobbe | Skrevet 06/02-07 00:09 | Alle snakker om hvor fantastisk Vista ser ud, det 'nye' er dog noget som før er set i OS X og nogle Linux-distrobutioner.
Mange af mine klassekammerater synes også at tabs i IE7 er det helt nye og smarte...
Vista is not OS X! | Spiller nu: Wii
|
|
dchang | Skrevet 06/02-07 00:09 | Jeg har ikke fulgt så meget med i denne tråd, so here goes. Min lillebror viste mig lige denne ufattelige film igår med én dude der åbenbart har for meget fritid. Imponerende er det dog uanset hvad man mener om det. :-)
Tryk mig... | Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
|
|
Konsolkongen | Skrevet 06/02-07 00:24 | Bobbe>
Alle snakker om hvor fantastisk Vista ser ud, det 'nye' er dog noget som før er set i OS X og nogle Linux-distrobutioner.
Mange af mine klassekammerater synes også at tabs i IE7 er det helt nye og smarte...
Nu kan man heller ikke bruge undskyldningen med at man ikke kan spille PC spil på linux. Jeg har selv rodet lidt med Cedega og det fungerer over al forventning (så mangler vi bare nogle gode PC spil).
Nu er der slet ingen undskyldning... | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
|
neros | Skrevet 08/02-07 12:41 | Hyakotake>
Temmelig nice... især da det lader til at være effekter.
Ja har godt set og hørt om det. Det er godt LAVET! ;-)! | Bashful Neophyte
|
|