Sumez | Skrevet 22/04-14 17:45 | Arhh, der er vist ikke nogen tvivl om at de gerne vil være Dark Souls. Hvis man er bekendt med den serie, kan man tydeligt se de små detaljer der er løftet direkte derfra (til trods for de mere Amalur-agtige figurer), udover middelaldergrafikken og du-får-tæsk konceptet. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
|
|
Greaseball | Skrevet 27/04-14 03:00 | Er der nogen der ikke har troet det var sandt?
Det er da snart mange år siden nu at Atari bekræftede at de faktisk havde begravet rest partier af usolgte spil. De ville bare ikke sige hvor. Dog har jeg læst at de alle var blevet knust til for at mindske pladsen. |
|
|
|
|
spectre | Skrevet 28/04-14 10:22 | Ham her duden prøver Oculus Rift and loses his shit :D
Link... | Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 29/04-14 05:47 | Ghetto brushin'! |
|
|
slk486 | Skrevet 01/05-14 08:34 | Ha ha, awesome! | j/k
|
|
|
|
|
|
slk486 | Skrevet 07/05-14 21:08 | Fantastisk! :D | j/k
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slk486 | Skrevet 15/05-14 19:33 | Damn det er godt. Der er lidt kiks ind imellem, men ellers dejlig chip lyd:) | j/k
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 15/05-14 20:57 | Jeg synes meget af det går for hurtigt. Noget af det lyder okay, men det originale musik er klart bedre :)
(Mega Man) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Camous | Skrevet 15/05-14 21:08 | Philistines! |
|
|
|
|
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 21/05-14 11:20 | Det er en ret vild port. Jeg har haft næsten alle iterationerne forbi min EverDrive og bliver bare mere og mere imponeret hver gang, der kommer en ny udgave. Den seneste version er uhyggeligt tæt på PC-originalen.
Det er ret tosset, at det er én mand, som har lavet det hele i sin fritid. | AV Intelligent Terminal
|
|
slk486 | Skrevet 21/05-14 11:31 | ^ Der, hvor det mest innovative og imponerende kode altid genereres ;)
Glæder mig til en stand alone repro cart :D | j/k
|
|
|
Konsolkongen | Skrevet 21/05-14 16:18 | KillerBean2>
Det er en ret vild port. Jeg har haft næsten alle iterationerne forbi min EverDrive og bliver bare mere og mere imponeret hver gang, der kommer en ny udgave. Den seneste version er uhyggeligt tæt på PC-originalen.
Det er ret tosset, at det er én mand, som har lavet det hele i sin fritid.
Er det ikke ret indviklet at lave sådan en FPS counter også? Jeg snakker den grønne i nederste venstre hjørne. Ikke den i bunden som er fra emulatoren ;) | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
KillerBean2 | Skrevet 21/05-14 19:03, rettet 21/05-14 21:51 | Kan forestille mig, at han bare tæller frame interrupts mellem VRAM-opdateringer. Men skal ikke kunne sige, om han gør noget mere avanceret ;) | AV Intelligent Terminal
|
|
|
|
|
KroeboCop | Skrevet 30/05-14 21:44 | Super Mario skal sælge biler i Japan...
Link... | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|