Darkbeat | Skrevet 13/09-12 18:21 | Efter jeg har siddet og banket mit hovede ind i næverne på den sidste boss i Tekken Tag Tournament 2 blev jeg endelig inspireret til at lave dette mix.
http://youtu.be/8rvYCqtYOX8 |
|
|
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 15/09-12 22:35, rettet 15/09-12 22:35 | Her er et helt busted arcade spil ved navn Rail Chasers.
-Spillet er kun baseret på den dér minecart chase scene fra Indiana Jones
-Spillets kvindelige Player 2 karakter er tydeligvis voicet af en mand
-Den mandlige Player 1 karakters "vittige Indiana Jones one-liner" består af at sige "Hey Hey Hey!" hele tiden, som Fat Albert.
http://youtu.be/GQd3FFT7pnc |
|
|
TheDuke | Skrevet 16/09-12 00:09 | Der var vist en der tog det meget bogstaveligt da SEGA bad ham om en on-rails shooter. |
|
|
Sumez | Skrevet 16/09-12 17:24 |
Den der tommelfinger er den fedeste feature jeg endnu har set i et Capcom-spil, det skal klart ejes. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
Darken | Skrevet 17/09-12 10:35 | Heh de der Conan reviews er ok underholdende. Intet at byde på med hensyn til spillene, men sjove er de da :) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 19/09-12 01:45, rettet 19/09-12 01:49 | Mowtendoo laver nogen super fede video og musik edits. |
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 21/09-12 13:14 | Her er noget "Og lignende".
Det er et praktisk værktøj der generere en .exe fil som installere det software man nu skal bruge på én gang. Det er en hurtig måde at få alt op at køre på en re-formateret PC f.eks.
http://ninite.com/ |
|
solid snake | Skrevet 21/09-12 23:22 | Jeg havde hørt Chuck Norris var vild, men jeg troede ikke på det...
Men det gør jeg nu efter, at jeg har set dette klip..
Chuck Norris | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
solid snake | Skrevet 21/09-12 23:50, rettet 21/09-12 23:51 | Chuck Norris Vs Angry Birds
Kæft hvor er han vild
Hvis man bare lade den køre, kommer der flere sjove videoer..
Link... | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Azzkikr | Skrevet 22/09-12 00:53 | Jeg har aldrig fattet det sjove i de chuck norris jokes, skal man være en smule mindrebemidlet for at finde dem morsomme? Jeg forstår det simpelthen ikke. |
|
FancyPants | Skrevet 22/09-12 01:17 | At finde en video eller tre morsomme, er nu ikke helt ensbetydende med, at man sidder savlende foran skærmen hver gang navnet Chuck Norris dukker op.
... Ashley 'Ash' Williams ville alligevel tæve Chuck gul og blå. :3 | PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
|
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 22/09-12 10:47 | Azzkikr>
Jeg har aldrig fattet det sjove i de chuck norris jokes, skal man være en smule mindrebemidlet for at finde dem morsomme? Jeg forstår det simpelthen ikke.
Det er jo netop sjovt, fordi manden er et sørgeligt fjols IRL. Der er sådan lidt Carl-Mar over det :) | AV Intelligent Terminal
|
|
Sumez | Skrevet 22/09-12 10:55 | KillerBean2>
Det er jo netop sjovt, fordi manden er et sørgeligt fjols IRL. Der er sådan lidt Carl-Mar over det :)
Det er også lidt derfor jeg syntes det var sjovt den første uges tid, men som alle andre memes, har det muteret på internettet, og folk der er for unge til overhovedet at vide hvem Chuck Norris var hurtige til at adoptere det, og det er på en eller anden måde blevet en afart af respekt overfor manden i stedet for sarkasme.
Videoen dRxL linker til siger lidt det hele, men nøj den får det til at gyse ned ad ryggen på mig. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
KillerBean2 | Skrevet 22/09-12 11:07 | Du har ret mht. memes. Jeg har aldrig fattet, hvorfor folk bliver ved med at finde dem hylende morsomme, når de tydeligvis er blevet udvandet til ren ligegyldighed. Det er også kun en lille procentdel af Chuck Norris Facts, der består af gennemtænkte jokes. Resten er bare støj.
Bare virkelig, virkelig skidt, hvis folk begynder at tage manden alvorligt. Ikke ligefrem typen, det er sundt at give magt. | AV Intelligent Terminal
|
|
Sumez | Skrevet 22/09-12 11:19 | Iøvrigt startede det med Vin Diesel facts, han er også væsentlig sejere. :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 25/09-12 18:28 | I det nyeste oversatte afsnit af GameCenter CX besøger de Koei og Kou Shibusawa der startede det i tidernes morgen og den dag idag er direktør for Tecmo Koei. Virkelig cool person!
http://youtu.be/8nh6j6Tr2QA |
|
Darkbeat | Skrevet 26/09-12 16:11 | Der er en ny trailer ude for Fable: The Journey fuld af "core gamer" reaktioner... Den er virkelig, virkelig ufrivilligt morsom
http://youtu.be/sBb7XvCJ_T4 |
|
|
|
Naiera | Skrevet 27/09-12 11:40 | Jeg har set en hvor ham manden i grønt er sat ind i mange forskellige film. | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Persona 3 Reload
|
|
|
|
|
|
|
|
solid snake | Skrevet 01/10-12 01:26, rettet 01/10-12 01:27 | Kan du gennemskue dette trick..?
Det er dælme godt lavet :D
David Copperfield | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
|
|