|
|
Sonic | Skrevet 28/08-12 10:43 | Sådan bliver man kendt på 5 minutter i New York :)
Clark Kendt | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
KillerBean2 | Skrevet 28/08-12 12:33 | Det må du ikke gøre sådan noget. Jeg havde lige nået det punkt, hvor jeg synes det er okay at være menneske, og nu er det bare pinligt igen :/ | AV Intelligent Terminal
|
|
KroeboCop | Skrevet 28/08-12 12:40 | neros>
Pas på den er farlig den her:
Så nice! | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
Chrono | Skrevet 29/08-12 10:53 | Så fik SpilNu.dk, der er en del af CEGO hvor jeg arbejder, lavet deres første reklamefilm - tror nok lige I kan genkende hovedpersonen ;-)
En vinder! | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Sonic | Skrevet 29/08-12 10:55 | Hold kæft hvor er det godt :D | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
Sumez | Skrevet 29/08-12 11:24, rettet 29/08-12 11:25 | Det er i hvert landt bedre at bruge malware til at sprede reklamer. ;P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
KillerBean2 | Skrevet 29/08-12 11:30 | Hæhæ, sejt :) | AV Intelligent Terminal
|
|
Darkbeat | Skrevet 29/08-12 13:01 | Kan du ikke få det maleri af dig selv med en tiger med hjem Charter? |
|
KillerBean2 | Skrevet 29/08-12 13:17 | Det ville være ret så nice. Og hvis du så hænger det over sengen, bliver Mette rigtig glad :D | AV Intelligent Terminal
|
|
Alf81 | Skrevet 29/08-12 13:30 | Scenografen på skidtet var Erik Peitersen. Han lovede mig at han nok skulle reservere det til mig, hvis folk fra kunden ikke allerede havde lagt beslag på det. | Ting om dét og pis.
|
|
|
Alf81 | Skrevet 29/08-12 16:34 | Dens "træner", kaldte den en minigris :) | Ting om dét og pis.
|
|
Konsolkongen | Skrevet 29/08-12 16:40 | Lol hvor er det sejt at den har været så farlig for dig at en træner var nødvendig :D
Kan det ikke tænkes det er sådan et vietnamesisk hængebugsvin?
| Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 29/08-12 17:06, rettet 29/08-12 17:06 | Alf81>
Hængebugsvin bliver noget større.
Kan jeg godt skrive under på. Da jeg var dreng, havde vi for en kort bemærkning en kælegris, som var halvt vildsvin og halvt hængebug. Den var skide sød da den var lille. Men da den blev voksen hoppede udebygningerne af soklen, når den gnubbede sig op ad dem. Så den fik et nyt hjem :) | AV Intelligent Terminal
|
|
Konsolkongen | Skrevet 29/08-12 17:26 | Ja den ligner da faktisk lidt et vildsvin på øjnene. Det er endnu et dyr jeg gerne ville have :D | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
Greaseball | Skrevet 29/08-12 20:00 |
HA! Gad jeg godt havde set. Læg mærke til hvor tomme vejene er hvor han kører. 100% spærret af, alle der kender København ved hvor fyldte de veje normalt er ;D |
|
Sumez | Skrevet 29/08-12 21:21 | Faktisk ret lusket at så centrale trafikveje skal lukkes helt af for at en eller anden racerkører kan fise rundt og lege mens han reklamerer for sukkervand? | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
TheDuke | Skrevet 29/08-12 23:24 | Det er da i det mindste en engangsforestilling. Jeg syntes det er absurd at Nørrebrogade bliver lukket ned to gange om året, bare fordi en flok middelaldrende mænd vil lege store stygge bikere og vise hvor seje de er ved at køre i konvoj ud til Danmarks største kræmmermarked. Fuck. Det. Pis. |
|
Sumez | Skrevet 29/08-12 23:29 | Ja, den har jeg det godt nok også lidt svært med, mest fordi det ødelægger trafikken resten af eftermiddagen. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Sonic | Skrevet 30/08-12 08:05 | Ahr ja, har det samme pis her, en gang om året skal café-ejeren under os spille smart med hans plastik-rocker venner kl. lort om morgenen, og vække hele torvet med en forfærdelig larm fra alle deres Harleyer. Det er ikke nok for dem bare at trille hen og parkere deres skrammel, nej, de skal gasse så meget op, og dermed larme så meget som muligt. Det pisser mig virkeligt meget af. | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
|
|
|
|
Sonic | Skrevet 30/08-12 23:07 | Naiera>
Billede af maler med mikrofonhår
We make no mistakes, just happy accidents, eller hvad han nu siger :) | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
neros | Skrevet 30/08-12 23:43 | Darkbeat>
Kan du ikke få det maleri af dig selv med en tiger med hjem Charter?
Ellers kan jeg da godt tage fat i penslen :D
Kæft det sjovt! | Bashful Neophyte
|
|
|
|
Wehner | Skrevet 31/08-12 10:28 | Chrono>
Så fik SpilNu.dk, der er en del af CEGO hvor jeg arbejder, lavet deres første reklamefilm - tror nok lige I kan genkende hovedpersonen ;-)
Omg, Alf er Tonny Bonde :o | >>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
|
|
|
Darken | Skrevet 02/09-12 16:38, rettet 02/09-12 16:39 | Ordet awesome har pludselig fået sin betydning tilbage :D
(Notch melder at Minecraft måske kommer til at understøtte det!! :P )
Funded! This project successfully raised its funding goal 1 day ago.
Oculus Rift - Kickstarter har nået deres mål. | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 04/09-12 13:00 | jaes>
"Korean Drummer Steals The Show - My Way"
Hehe, han kompenserer jo bare for de andres ligegyldighed. Bassisten smiler kun en enkelt gang, og pianisten ser hele tiden ud som om, hun uendeligt gerne vil skydes :D
Men det kan også blive for meget af det gode. Der er få mennesker, jeg ligeså meget har lyst til at slå hårdt, som jazzmusikere, der står og ser ud som om, de er ved at klemme en dej af intensitet, når de spiller. | AV Intelligent Terminal
|
|
|
solid snake | Skrevet 05/09-12 01:07, rettet 05/09-12 01:07 | De 21 irriterende/væreste ting i verden.
Link... | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
|
|
|
solid snake | Skrevet 06/09-12 12:20, rettet 06/09-12 12:20 | dRxL det var da en fed video.. :P Det er godt lavet | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Greaseball | Skrevet 06/09-12 21:27 | heh... yeah! FreddieW laver nogen fede kort film på YouTube. Mange er spil relateret :) |
|
|
|
|
|