|
neros | Skrevet 05/07-10 17:56 |
LOL :-) | Bashful Neophyte
|
|
millennium | Skrevet 06/07-10 08:59 | Hyakotake>
LOL big time! :-D | The medium is the message.
|
|
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 07/07-10 12:20 | Verdens fedeste og mest ubrugelige LEGO Mindstorms-projekt :)
CubeStormer | AV Intelligent Terminal
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 07/07-10 12:30 | Alt er relativt :) | AV Intelligent Terminal
|
|
millennium | Skrevet 07/07-10 13:06 | TWILIGHT - for mænd.....
Advarsel: Indholder slanke kvinder i undertøj der kysser... eller.... (var dét en advarsel?!)
Twilight - for guys | The medium is the message.
|
|
|
neros | Skrevet 08/07-10 09:36 | Streetart-animation for vildt!!!
Link... | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 08/07-10 15:29 | Faktisk er jeg lidt træt af Gadekunst der er ikke rigtig noget der kan overraske mere. | Bashful Neophyte
|
|
millennium | Skrevet 09/07-10 11:09 | He he .... 23,7% af xbox konsoller brænder sammen inden for to år. Wii er på 2,7%...
konsol statistik... | The medium is the message.
|
|
|
Darkbeat | Skrevet 09/07-10 19:58 | Hvor er det grineren at han tysser på hende dér til sidst :D |
|
|
neros | Skrevet 09/07-10 21:15 | Han kan jo nogle tricks der :-) | Bashful Neophyte
|
|
|
millennium | Skrevet 13/07-10 09:33 | Helt vanvittig flot, teknisk imponerende (og dyr) viral-reklame fra Perrier
Link... | The medium is the message.
|
|
|
Sonic | Skrevet 13/07-10 11:38 | Ja, der er vist brugt lidt penge på den reklame der :) Gad vide om reklamen virker så :D | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
Sumez | Skrevet 13/07-10 11:47, rettet 13/07-10 11:53 | Den har bare at være god så lang tid den er om at loade o_O
edit: Mistede tålmodigheden relativt kort inde (og det blev vist lidt for dirty til at se ude på arbejdet), hvad er det der gør den anderledes (for ikke at snakke om "teknisk imponerende"??) end alle de andre interaktiv-film-reklamer? Synes ikke den ser dyrere ud end så mange andre tv-reklamer. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Sonic | Skrevet 13/07-10 12:38 | Syntes ikke den er besynderlig teknisk fascinerende, men om ikke andet har den været dyr at lave, no doubt. Og ja, den er vist lidt Not Safe For Work. Jeg kan jo heller ikke lade være med at tænke på, hvem prøver de at nå med den reklame? Jetsetters? Gamle rige perverse folk? :) I know sex sells, men for dævlen, hele reklamen sælger ikke vandet fordi det smager godt/slukker tørsten/er sundt, men nærmere, fordi det åbenbart skal virke eksklusivt, jetsetter agtigt. Det er jo så også fint nok, hvis det er det segment de helst vil fokusere på :) | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
millennium | Skrevet 13/07-10 12:42 | Så længe den bliver posted i forums, og andre ser den, så virker reklamens viral-effekt. :) sorry, my fault.
Jeg tænker mest at der ikke er sparet en øre i scenografien. Det er film med super høj produktionsværdi. | The medium is the message.
|
|
|
neros | Skrevet 13/07-10 12:48, rettet 13/07-10 12:51 | millennium>
Helt vanvittig flot, teknisk imponerende (og dyr) viral-reklame fra Perrier
Det er super fedt det der. WOW! ;D | Bashful Neophyte
|
|
Sumez | Skrevet 13/07-10 13:38 | Men er der noget i den der er mere teknisk imponerende end hvad Dragon's Lair gjorde for næsten 20 år siden? :P | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
millennium | Skrevet 13/07-10 14:12 | Langt bedre flow i hvert fald ;-D
Jeg synes især at blitz-scenen er gennemført. Kan ikke helt gennemskue hvordan den er lavet. To lag billeder, som skifter kortvarigt når man tager et billede? Er scenen optaget i fuld belysning, og så manipuleret til mørkt? Hm... | The medium is the message.
|
|
Darken | Skrevet 13/07-10 18:01 | Sonic>
I know sex sells, men for dævlen, hele reklamen sælger ikke vandet fordi det smager godt/slukker tørsten/er sundt,
hvad for vand??? :) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Kalicola | Skrevet 14/07-10 08:11 | billederne er ikke de samme som den film der kører.
Hvad for jer til at tro at det har været en dyr reklame? | For The Love Of The Game
|
|
neros | Skrevet 14/07-10 08:15 | Kalicola>
billederne er ikke de samme som den film der kører.
Også mit indtryk. Jeg vil da mene den ikke har været helt billig man får ikke en reklamefilm lavet med den kameraføring og lyssætning uden at det koster lidt knaster vil jeg tro. | Bashful Neophyte
|
|
|
|
Xiwana | Skrevet 14/07-10 16:46 | Darkbeat>
Her er én der har det pænt vildt over regnbuer
Haha.. Her er en dame, der også udviser stor regnbuefascination.
En regnbue-sammensværgelse? | [inspirational quote here]
|
|
|
neros | Skrevet 15/07-10 20:27, rettet 15/07-10 20:29 | Weird :-)
Jeg husker en fastelavnsfest hvor jeg havde sådan et hestehoved på hele aftenen. Husker ikke så meget fra den fest ;D | Bashful Neophyte
|
|
Sonic | Skrevet 15/07-10 20:35 | WTF? | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
|
|
|
|
neros | Skrevet 19/07-10 15:24 | Hvis jeg dog bare kunne snakke sådan der ;D
PHILIPS K-30 | Bashful Neophyte
|