|
|
|
|
Bobbe | Skrevet 07/06-06 23:59 |
Tja, lidt gammel er den da :P | Spiller nu: Wii
|
|
Chrono | Skrevet 08/06-06 14:44 | Super Smash Bros Brawl som det kunne have set ud:
YouTube | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
Sonic | Skrevet 09/06-06 13:04 | Skænderi over Pokemon, haha
Incredible | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
|
Zzap! | Skrevet 09/06-06 20:22 | Alf81>
Ved ikke hvor jeg ellers burde poste dette...
Best sales pitch EVER!!
OG bedste video i denne tråd... EVER!
Jeg nægter simpelthen at tro at den kan blive overgået.
MUST see!
:D | Born to kill space
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 11/06-06 19:40 |
Monster godt lavet :D | AV Intelligent Terminal
|
|
|
Zzap! | Skrevet 11/06-06 21:32 | "Ridicule is nothing to be scared of", som de engang sang (they should know).
Men egentlig er der jo ikke noget i vejen med at eksperimentere med de mere androgyne sider, man skal bare lige passe på ikke at krydse kønnenes Rubicon...
Wehner>
Denne her er efter min ydmyge mening meget sjovere:
Nej.
Ikke dårlig men, nej.
Mangler finesse. | Born to kill space
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 11/06-06 21:44 | Zzap!>
Wehner>
Denne her er efter min ydmyge mening meget sjovere:
Nej.
Ikke dårlig men, nej.
Mangler finesse.
Ja, og desuden postede Graseball den allerede på side syv :) | AV Intelligent Terminal
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 11/06-06 22:39, rettet 11/06-06 22:41 | hastværk er lastværk... hehe ;)
Synes faktisk også, det er temmelig ynkeligt af mig, at jeg bruger hjernekapacitet på den slags :/ | AV Intelligent Terminal
|
|
silverstar | Skrevet 11/06-06 23:33 | Alf81>
Ved ikke hvor jeg ellers burde poste dette... Og om den er sjov, ved jeg eller ikke helt, men seværdig er den :)
Hehe, det er jo genialt! :)
"Tonight Phyllis will earn 6 dollars and 75 cents... the hard way... a quarter at a time" | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
|
Alf81 | Skrevet 12/06-06 11:12 | silverstar>
Hehe, det er jo genialt! :)
"Tonight Phyllis will earn 6 dollars and 75 cents... the hard way... a quarter at a time"
Præcist... :) | Ting om dét og pis.
|
|
|
|
|
|
Darken | Skrevet 18/06-06 03:10 | ... andre ville så sige det var blasfemi at mishandle en konsol sådan (om den så virkede eller ej) hehe | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
neros | Skrevet 20/06-06 10:54 | Sindsygt filmklip. Uha! Det gør mig lidt dårlig. Hvad sker der?
Link... | Bashful Neophyte
|
|
TL | Skrevet 20/06-06 20:26 | Jeg gætter kraftigt på at det er icenesat og at det er manipuleret med.. Er der nogen der kan bekræfte noget om det klip? | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
Kalicola | Skrevet 21/06-06 10:24, rettet 21/06-06 10:24 | Spillet Crysis bliver gennemgået, ret fedt faktisk :)
Crysis walktrhough | For The Love Of The Game
|
|
neros | Skrevet 21/06-06 10:47 | kobsie>
Værten hiver så en anden person ind som er sammensat af to dværge/handikappede(én top, og en bund)...til sidst er vi så klar til at hive to uvidende personer ind i legen... :)
Ja eller også har vi med bioniclegs at gøre! Men det er klart at selve den handicapede dame er med i legen og sikkert også hende pigen der trækker i hende. Men hvordan det er lavet er lidt af et mysterie synes jeg haha. | Bashful Neophyte
|
|
Chrono | Skrevet 22/06-06 12:29 | Demonstration af PS3-controlleren... sort of...
Nothing new | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
TL | Skrevet 22/06-06 16:24 | Chrono>
Demonstration af PS3-controlleren... sort of...
Denne video er en god ting, hvis SONY kommer til at se den. Og jeg syntes da også at alt det omkring den nye controller har været ret mystisk/underligt. Håber lidt, men tror ikke, at de har gemt det rigtige design af vejen til launch. Hvis det ikke bilver ændret er det efter min mening ret skuffende. | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|
Darken | Skrevet 23/06-06 22:23 | ellers kommer der en med rumble funktion som har en fin mærkning ala "sold separately"...
Men man kan da håbe på det bedste. | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
neros | Skrevet 29/06-06 16:01 | Mand får grineflip!
Link... | Bashful Neophyte
|
|
Darken | Skrevet 29/06-06 19:52 | og lige til de uvidende, hvis i får en random popup på overstående link fra errorsafe, så lukker I bare skidtet.
(og spar os bare for firefox bemærkningerne den er feset ind =P ) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
KillerBean2 | Skrevet 02/07-06 22:09 | En ganske morsom tolkning af Steve Ballmers skal vi sige... specielle måde at holde taler på :D
Young FrankenSteve | AV Intelligent Terminal
|
|
|
|
|
|
|
Darken | Skrevet 05/07-06 17:49 | hehe den har vist været inde og vende her på et tidspunkt ;) | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Sora | Skrevet 10/07-06 20:15 | LOL I HAR BARE AT SE DETTE!!!
Link... |
|
Darken | Skrevet 10/07-06 23:56 | sry men den var da for kedelig =P | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
|
jaes | Skrevet 27/07-06 16:43 | Cool, spilrelateret stop motion-film:
Klik... |
|
silverstar | Skrevet 27/07-06 21:16 | Nice, der er lagt mange timers arbejde i den film!
Jeg synes specielt godt om Pong-sekvensen :) | "Listen to them. Children of the night. What music they make."
|
|
|
|
Marvel-Man | Skrevet 30/07-06 20:13 | Nogle fans af 'Ask a Ninja' har redigeret i et af podcast-afsnittene...
(Afsnittene er af svingende kvalitet, men værd at glo på hvis man vil høre på en Ninja der besvarer diverse spørgsmål og meget ofte kommer ind på emnet: killing people...)
Ask a Ninja (med lidt scener fra et spil) | GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
|
|