|
Nuclear Deter... | Skrevet 19/07-08 22:21, rettet 19/07-08 22:21 | Ved ikke om den har været postet før, men som noget af det mest menneskelige obskurer jeg har set længe, fortjener den mindst en repitation pr. bruger herinde.
LEAVE BRITNEY ALONE! | You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
|
|
|
|
|
|
|
Greaseball | Skrevet 26/07-08 11:42 | Ok.. den intro ligger pænt placeret som en af de MEST underlige jeg har set i lang tid XD |
|
|
|
|
NuckingBigFuts | Skrevet 28/07-08 16:00 | Griner Cover af "Total Eclipse of the Heart"
LooL | Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
|
|
|
solid snake | Skrevet 28/07-08 20:23 | Yes sir... Så nu behøver vi ikke at købe en X Box 360 eller Playstation 3 for at spille det nye Grand Theft Auto 4...
For nu er spillet endelig kommet på en Nintendo Wii..
Så jeg skal ikke have en ny konsol alligevel.. :O)
Så kom den endelig Grand Theft Auto 4 på Nintendo Wii | Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
|
|
Darkbeat | Skrevet 28/07-08 20:30 | solid snake>
...nu er spillet endelig kommet på en Nintendo Wii..
Ad! |
|
|
|
|
KroeboCop | Skrevet 01/08-08 11:11 | Og hende der har skrevet det nederst. WHAT! | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
neros | Skrevet 01/08-08 11:19, rettet 01/08-08 11:21 | Fuck det er langt ude mand!
Det fortjener at blive til kopi paste:
Jeg er mest imod økologi fordi folk tror at de er så pissehellige fordi de køber økologisk. Det er vildt egoistisk. Skulle vi ikke hellere producere en masse langtidsholdbare fødevarer, og sende overskuddet til de verdensdele der ikke har råd til at føde dem selv imens vi i vesten bliver federe og federe?
..og lige den sidste:
Stop nu med det økologiske pis, vi dør alligevel snart pga. global opvarming eller 3. verdenskrig. | Bashful Neophyte
|
|
KroeboCop | Skrevet 01/08-08 11:21 | Damn man er brandt af så. | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
|
neros | Skrevet 01/08-08 11:34 | Vi bliver nødt til at få den her med også:
Økologi er IKKE vejen fremad. Køb dog almindelige non-økologiske til billigere penge. Du sparer penge og har så råd til at købe musik i stedet for at downloade det illegalt.
........! | Bashful Neophyte
|
|
KroeboCop | Skrevet 01/08-08 12:05 | Hanky>
Haha, det giver jo absolut ingen mening :D
(Jeg kom lige til at skrive derinde)
Mega sejt gjort, jeg troede man skulle melde sig ind for at skrive, har også meget lyst til at skrive :=) | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
KroeboCop | Skrevet 01/08-08 12:09 | Meld ind også ud igen. Har også skrev der nu :=) | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
Konsolkongen | Skrevet 01/08-08 14:04 | Hvor er det vildt at man helt automatisk sælger ud af det man har hentet ulovligt. Men endnu vildere er det at Hannibal Hildorf bliver nævnt, den mand er fantastisk! | Spiller nu: Phantasy Star IV
|
|
|
neros | Skrevet 01/08-08 14:12 | KroeboCop>
Mega sejt gjort, jeg troede man skulle melde sig ind for at skrive, har også meget lyst til at skrive :=)
Done! | Bashful Neophyte
|
|
|
KroeboCop | Skrevet 01/08-08 15:28 | neros>
KroeboCop>
Mega sejt gjort, jeg troede man skulle melde sig ind for at skrive, har også meget lyst til at skrive :=)
Done!
Sådan, godt med noget dis til de budbrains :=) | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
KroeboCop | Skrevet 01/08-08 15:43 | Admirateren en fuld grønlænder og pigen er en sindsforvirret teenager der tror hun ved alt om livet, ikke så mærkeligt det er det rene crap der står der ;=P | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
|
neros | Skrevet 01/08-08 20:47 | KroeboCop>
Admirateren en fuld grønlænder og pigen er en sindsforvirret teenager der tror hun ved alt om livet, ikke så mærkeligt det er det rene crap der står der ;=P
Der er mange måder at redde verden på, men det er ihvertfald ikke en af dem. Chokerende! | Bashful Neophyte
|
|
|
neros | Skrevet 03/08-08 01:13 | Så bliver vi altså nødt til at have den her med også ;D
Jeg tror aldrig det orkester der har spillet sammen med sådan en KÆMPE stjerne.
Læg lige mærke til den støvle der. | Bashful Neophyte
|
|
NuckingBigFuts | Skrevet 03/08-08 05:05 | Please check denne, med lyd..
100% Rick Roll Fri og SHOCK fri. !!
Awesome Song and DANCE | Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
|
|
|
|
|
|
|
Chrono | Skrevet 03/08-08 20:09 | Der er en emulator involveret - som jeg har forstået det, så har han konstant spolet tilbage for at prøve igen og igen indtil det lykkedes perfekt. | I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
|
|
KroeboCop | Skrevet 03/08-08 20:26 | Juggernaut>
Virker det ikke lidt sammenklippet og noget forvirrende at betragte?
JO... | Hoid to colony C05 where the computer is...
|
|
neros | Skrevet 04/08-08 12:45 | Energy drikken til rigtige mænd!
Arrrrrrgh! | Bashful Neophyte
|
|
|
|
|
KTC | Skrevet 08/08-08 09:50 | Hvor må det være surt at gå fra Hvem Vil Være Millionær uden en krone, men det må næsten være endnu værre at have dummet sig på landsdækkende fjernsyn og nu over hele verden:
First question wrong on Who Wants to be a Millionaire | A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
|
|
Sonic | Skrevet 08/08-08 10:27 | Ouch, den må ikke vare rar xD | Parental Advisory: Explicit Lyrics
|
|
Darkbeat | Skrevet 10/08-08 15:52, rettet 10/08-08 15:54 | Det hér må nok være "lignende".
Vagina Hero |
|