Jmog | Skrevet 17/01-06 02:33, rettet 17/01-06 02:33 | De kører for tiden traileren for filmen Syriana i biograferne. Underlægningsmusikken lyder meget bekendt, og jeg er sikker på, at jeg har hørt den i en anden film men hvor? Er der nogen, der kan huske, hvor det kommer fra? Det er i hvert fald ikke skrevet til Syriana.
Det er et nummer i en klasse, som næsten automatisk gør den film, det er skrevet til, god. |
|
King Chaos | Skrevet 17/01-06 07:10 | Jeg ved det ikke, men jeg ved at musikken til filmen var nomineret til en Golden Globe, men tabte til Memoirs Of A Geisha. ;) |
|
Sumez | Skrevet 17/01-06 09:26 | Der flere melodier i traileren (hvis det da er den, man kan se på apple.com), men et stykke af det er i hvert en gammel Moby-sang. God Moving Over the Face of the Waters. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Valkyrie | Skrevet 17/01-06 16:17 | Sumez er en smart mand. Jep, der er en moby sang(God Moving Over the Face of the Waters)
Den blev brugt i Michael Mann's rigtig fede Heat(Med Al og Robert)
Rigtig fed sang. Har den tit på min Ipod. | Well crucify the insincere tonight...
|
|
Sumez | Skrevet 17/01-06 20:46 | I det hele taget et fedt album. I Like To Score - En samling af det filmmusik, Moby har lavet, plus et par covers, bl.a. af Joy Divisions New Dawn Fades. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Jmog | Skrevet 18/01-06 01:05 | Ah, Heat ja. Selvfølgelig. Mange tak allesammen. |
|