Thediaz | Skrevet 21/05-03 13:05 | Hej, jeg har lige købt et live kit(Brugt) og mit gamertag er NineInchNails. Og når jeg skal registrere mig, med dette navn. Siger den at det er taget. Hmmm nogle der ved hvad jeg skal gøre, eller hvordan jeg logger mig ind på hans account???? | Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
|
|
Naiera | Skrevet 21/05-03 13:08 | Du skal have nogle filer fra hans Xbox... | THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!
|
|
enfen | Skrevet 21/05-03 13:14, rettet 21/05-03 14:19 | Eller vælge at fremfinde dem fra xbl - den mulighed har jeg i hvert fald i min menu, så vidt jeg lige husker.
EDIT:
Som andre har pointeret, så hedder det "Account recovery". | What is the Matrix?
|
|
|
|
|
Beano | Skrevet 21/05-03 14:09, rettet 21/05-03 14:09 | Nej, du ta'r ikke fejl :)
Man bruger et memorykort til at flytte en Live account. |
|
3of19 | Skrevet 21/05-03 14:12, rettet 21/05-03 14:14 | Du skal lave det der hedder "account recovery".
Gå ind under acount management, der er det. Det kræver dog at du kender Gamertag, den gamle brugers navn, kreditkortnummer, telefonnummer og postnummer.
Det er selvølgelig langt nemmere at flytte kontoen med et memorycard.
Jeg kan i øvrigt kun fraråde at købe brugte livekits. Det er ikke besværet værd.
Endnu mindre kan jeg råde til at SÆLGE sit Livekit, af ovennævnte grunde. |
|
|
|
Thediaz | Skrevet 21/05-03 15:16 | ja men nu er problemet at jeg har købt det af koluda, som har købt det af en anden.... Meget smart eller .... NEJ | Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
|
|
|
quad | Skrevet 21/05-03 16:22 | You are not auth. to see this page :)
Burde der ikke være et felt man kan afkrydse for Konsolforum.com links? :) |
|
|
3of19 | Skrevet 27/05-03 16:47 | Har du fået det til at virke?
Bare lige et kort spørgsmål i det tilfælde: Skulle der ellers indtastes andre informationer udover det man kan se på den første skærm (gamertag, navm kreditkortnummer, telefonnummer, og postnummer?
Jeg har en teori der kunne gøre det muligt at spille PAL PSO versionen på de amerikanske servere, men det kræver at en spiller med US versionen laver en accountrecovery af min konto. |
|
Valkyrie | Skrevet 27/05-03 19:24 | Hvor er det skummelt.. Jeg har spillet mod det gamertag i MotoGP, og tror faktisk det er på min freinds list:O | Well crucify the insincere tonight...
|
|
|