X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play Asia og PSP

Svar
JAAJAASkrevet 06/01-06 19:00 
Jeg blev netop gjort opmærksom på, at Play Asia sælger Princess Crown til PSP for $19.90 i denne uge. "Fedt!", tænkte jeg, men måtte næsten lige så hurtigt sande, at Play Asia stadig ikke tør sende noget som helst PSP relateret til Europa, mens DS ikke er noget problem, og alle andre webshops, jeg bruger, gladeligt sender PSP ting.

Er der nogen der ved, om Sony har noget som helst legalt hold i deres forsøg på at opretholde en form for embargo? Hvorfor er lige Play Asia så bange, når andre webshops fortsætter upåagtet uden problemer?

Dette er selvfølgelig affødt af min frustration over ikke at kunne benytte mig af dette og kommende tilbud, men er der nogen, der ved noget konkret, er jeg faktisk interesseret i at høre noget om fakta i sagen.
Per SPer SSkrevet 06/01-06 19:06, rettet 06/01-06 19:08 
Læs lige den her anmeldelse først. Prisen er selvfølgelg noget billigere end Saturn versionen.

Både godt og skidt
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 06/01-06 19:19 
Hvad blev der nogensinde af Sonys højtråbende krav om "Ingen genudgivelser"? Hvis man ikke engang gider ændre billedaspektet på et spil, så skal man godt nok kringle sandheden meget, for ikke at kalde det en genudgivelse...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 06/01-06 19:21, rettet 06/01-06 19:23 
Per S>
Læs lige den her anmeldelse først. Prisen er selvfølgelg noget billigere end Saturn versionen.

Jeg har aldrig spillet Saturn versionen, og kommer sandsynligvis heller ikke til det, så anmeldelsen afskrækker mig slet ikke fra at betale sølle $20 for spillet. Nærmest tvært i mod. Det har jeg så bare ikke mulighed for ... :/
Michael_Michael_Skrevet 06/01-06 19:51 
JAA>
Er der nogen der ved, om Sony har noget som helst legalt hold i deres forsøg på at opretholde en form for embargo? Hvorfor er lige Play Asia så bange, når andre webshops fortsætter upåagtet uden problemer?

Dette er selvfølgelig affødt af min frustration over ikke at kunne benytte mig af dette og kommende tilbud, men er der nogen, der ved noget konkret, er jeg faktisk interesseret i at høre noget om fakta i sagen.

Såvidt jeg ved er der ikke faldet dom i retssagen mod Lik-sang endnu, så Play-Asia afventer nok udfaldet.

Link til pressemeddelelse fra august.

Sony vs. Lik-sang
Michael_Michael_Skrevet 06/01-06 19:52 
RJK>
Hvad blev der nogensinde af Sonys højtråbende krav om "Ingen genudgivelser"? Hvis man ikke engang gider ændre billedaspektet på et spil, så skal man godt nok kringle sandheden meget, for ikke at kalde det en genudgivelse...

Overrasket?
JAAJAASkrevet 06/01-06 19:54 
Takker, Hr. Eldritch.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig