|
Beano | Skrevet 03/01-06 00:04, rettet 03/01-06 00:04 | Det tredie billede mangler; billedet af Anders Mattesen... så er tranformationen komplet! |
|
Sumez | Skrevet 03/01-06 10:55 | Man kan da ikke bebrejde ham? Hans nye stil klæder ham klart bedre, og jeg er overbevist om han får betydeligt mere pels på knagerækken i dag. :) | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
Zzap! | Skrevet 03/01-06 12:31 | Faktum: Han har altid været en nar.
Jeg husker en udsendelse der var omkring xboxens launch, hvor han skulle vise hvor meget street han var, ved at køre på skateboard i gangene på xbox-HQ. | Born to kill space
|
|
Michael_ | Skrevet 03/01-06 12:39 | Zzap!>
Faktum: Han har altid været en nar.
Din holdning til manden kan vel næppe være et endegyldigt faktum.
Han dummer sig engang imellem når han udtaler sig, men hans entusiasme er fantastisk og til tider ret smitsom.
Og så synes jeg han fortjener lidt credit for at turde tænke udenfor de vante rammer.
Det er bl.a. Allards fascination af Jeff Minters arbejde, der resulterede i NEON visualiseren i Xbox360.
Ikke mainstream. Alternativt og fedt. |
|
|
Herold | Skrevet 03/01-06 14:25 | Det er utroligt hvad lidt styling og et årskort til SATS kan gøre :) | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|
Herold | Skrevet 03/01-06 15:09 | Arh, det er da ikke så vildt. :) Det ser også ud som om billederne er lidt længere fra hinanden - hvor gammelt er det første? | This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
|
|
|