Dommergaard | Skrevet 02/01-06 17:36 | Hey y'all, godt nytår!
Så er det blevet tid til at offentliggøre ens nytårsfortsættere. Jeg ledte efter om denne tråd allerede var oprettet, og så fandt nytårsfortsætterne fra 31-12-2003, og sjovt nok, så har de ikke ændret sig så meget, jeg tillader mig at citere:
Sonic.dk>
Mine nytårsfortsæt? Tjah...
- Være mere social ;p
- Være endnu mere sammen med mine venner!
- Hmm, drikke endnu mere =D
- Være en god ven? Nah.. er jeg!
- Være lidt mere kritisk og ikke være alt for flink altid!
- Dog være mindre kritisk hvad angår kærester!
- Mere sex!
- Have et FEDT år!
Jeg kan så tilføje følgende:
- Forstætte med at træne 2-3 gange om ugen (helst 3).
- Stræbe mere i skolen 8)
- Lave en model eller animation i 3D om hver anden uge!
Såh, nu må vi se om det holder! Nevertheless, godt nytår alle sammen, jeg håber, at I får et rigtig godt år! Hvad med jer, hvad er jeres fortsætter? ;) |
|
neros | Skrevet 02/01-06 21:48 | Jeg skal gro et fuldskæg og arbejde mere med mit maleri....! | Bashful Neophyte
|
|
Baggy | Skrevet 03/01-06 01:54 | Mindre gaming, mere tid til piger, Styrketræning behøver jeg ikke nævne her.. er besat af det.. ;)
Fortsætte stilen med at kende alt det fede musik før mine venner.. enten fordi de slow, eller fordi de aldrig ville høre det. | Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
|
|
|
Keen | Skrevet 03/01-06 17:31 | Jeg synes nytårs fortsætter er en underligt størrelse, man kan jo lige så godt begynde at træne, eller hvad man nu gerne vil, i november, end at vente til januar...
Men hvis jeg skal nævne noget, vil jeg have et rigtigt godt år, ligesom sidste år var! |
|
Alf81 | Skrevet 03/01-06 17:40 | Knight Keen>
Jeg synes nytårs fortsætter er en underligt størrelse, man kan jo lige så godt begynde at træne, eller hvad man nu gerne vil, i november, end at vente til januar...
Helt enig. Nytårs forsætter er vel bare et forsøg på at fortælle alle andre, hvor meget bedre et menneske man fantasere om at være? ;) | Ting om dét og pis.
|
|
Darken | Skrevet 03/01-06 17:41, rettet 03/01-06 17:42 | -Have langt færre tømmermænd efter 31/12-06 end 31/12-05
-Tage mig sammen og fikse min lejlighed.
-Generelt bare at tage mig sammen.
EDIT:
-Færre tømmermænd... period! | "Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
|
|
Marcus | Skrevet 03/01-06 18:12, rettet 03/01-06 18:13 | Ja...det er jo nemt at realisere(selvoptimering). Nytårsforsætter er vel bare meningen at de skal motivere yderligere. Jeg ved ikke om de fungerer i realiteten. |
|
JoachimMA | Skrevet 04/01-06 02:43 | 1. Have det sjovt | Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
|
|
TL | Skrevet 04/01-06 04:38 | Anskaffe mig en PS3, blive ved min kæreste og holde fast i mig selv, så jeg ikke ryger ned igen... (Metafor) | What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
|
|